Problemen bepaalde spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mau1988

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2007
Ik heb deze vraag ook al bij het topic hardware gezet, maar ik wilde weten of iemand misschien weet wat het probleem is als je 5 piepjes hoort (soms 2) en dat het systeem dan helemaal afsluit... Ik heb dit alleen tijdens bepaalde spellen (rFactor en DTM3), bij GP4 en Flight Simulator 2004 doet ie wel gewoon zonder problemen. Verder zijn alle drivers goed geinstalleerd...

Kent iemand dit probleem, en wat kan ik eraan doen? :(

hey,
Misschien word je systeem te heet. Draai speedfan is. Want sommige moederborden hebben en block voor als die te warm word. Welke moederbord heb je trouwens. Vriend had het ook, zijn norhtbridge werd te warm. Nieuwe koelpasta en het werkt weer.

Fan speed staat op 77%
GPU temperatuur op 80 graden
Temperature of temp. chip 56 graden

Soms staat de fan speed op 100 %, de GPU op 97 graden en de temp. chip blijft meestal rond 55 graden.. Ik heb niet veel verstand van computers, maar ik heb zon vermoeden dat het VEEEL TE WARM IS.:eek:

Bij beide games geeft ie aan dat het systeem perfect moet zijn...:confused:

Ik deed scan voor artifacts met atitool, en de kaart steeg na 2 min ofzo naar een temperatuur van 109 graden, en toen kreeg ik weer die piep (die ik normaal krijg als het systeem uitschakelt) Volgens mij wijst alles op 1 ding: temperatuur.. Alhoewel iemand tegen me zei dat het ook versleten moederbord kan zijn..

Laatst bewerkt:
Had je die Beep Codes nagekeken ?

Waar staat de andere topic ?

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost!! Bedankt voor de tips :thumb: Het bleek gewoon niets minder te zijn dan versleten koelpasta...:o Nu draaitie minstens de helft aantal graden.. Nu kan ik de games weer normaal draaien! Nogmaals bedankt:D

Graag gedaan. Als je pc nog steeds problemen geeft vraag het dan, want daarvoor is dit forum natuurlijk :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan