Problemen bij ALLES

Status
Niet open voor verdere reacties.

Operator

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Ey,

Ik heb sinds kort het probleem dat mijn computer een foutmelding aangeeft bij alles wat ik instaleer!!!

De computer zegt dat hij het bestand niet kan kopieren

Je kan de fout negeren, doorgaan, of afbreken

Maar bij alle opties gooit windows zichzelf uit!!!

Ik heb windows al 7x opnieuw geïnstaleert (illegaal, legaal) maar niks help

Hebben jullie misschien een idee

:thumb: Operator

Met een grote mate van zekerheid heb je ergens een storing in de hardware.

Geheugen of videokaart.

Hey,

Ik heb even me hardware gecontroleerd maar er worden
geen storingen of zo aangegeven,
Ik heb zelf ook geen idee wat er fout aan kan zijn!

Operator

Ey,

Misschien beter om te weten dat het over een computer ZONDER internet verbinding gaat.

Dus denk ik dat er niet veel spyware op zit.

Operator

Nou ja, zolang er niks opstaat wat van een geinfecteerde pc afkomt, diskettes, cd's, etc....:)

Maareuh

IK heb windows al 7x opnieuw geinstaleerd
Prof en Home illegaal en legaal

Maar als ik dan iets wil installeren dat krijg je die
k*t fout melding

Operator

Optie 1: Start/Configuratiescherm/Prestatie en Onderhoud/Systeembeheer/Logboeken, aldaar kan je klikken op Toepassing/Beveiliging <--(voorkeur) of Systeem; in het rechter scherm zie je eventueel rode rondjes met een wit kruisje. Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding(en). Als je dan op die twee witte velletjes klikt, kan je het bericht kopiëren en dan hier posten. Helpers kunnen dan mogelijk zien wat er scheelt.

Optie 2: Loopt de boel wel door als je dit uitvoert?: Klik met de rechtermuisknop op Deze Computer kies eigenschappen. Klik vervolgens op het tabblad Geavanceerd. Klik vervolgens op Fouten melden. Selecteer Geen fouten melden.

In de BIOS heb ik wel eens een 'anti-virus' instelling gezien. Misschien zou dat het kunnen zijn. Deze instelling zorgt ervoor dat bepaalde programma's niet naar de HD kunnen schrijven.
Herstel eens de 'factory settings' in de BIOS en probeer het nogmaals.

Geplaatst door JBS
Met een grote mate van zekerheid heb je ergens een storing in de hardware.

Geheugen of videokaart.

Geen fouten in Windows is geen garantie dat alle hardware zonder fouten is.

Dit is een van de vele fotmeldingen(de eigenschappen d an)

Type gebeurtenis: Fout
Bron van gebeurtenis: System Error
Categorie van gebeurtenis: (102)
Gebeurtenis-ID: 1003
Datum: 7-2-2005
Tijd: 13:39:59
Gebruiker: n.v.t.
Computer: OPERATOR-LRRXZ4
Beschrijving:
Foutcode; 1000008e, parameter1: c0000005, parameter2: bff70f63, parameter3: f12f452c, parameter4: 00000000.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Gegevens:
0000: 53 79 73 74 65 6d 20 45 System E
0008: 72 72 6f 72 20 20 45 72 rror Er
0010: 72 6f 72 20 63 6f 64 65 ror code
0018: 20 31 30 30 30 30 30 38 1000008
0020: 65 20 20 50 61 72 61 6d e Param
0028: 65 74 65 72 73 20 63 30 eters c0
0030: 30 30 30 30 30 35 2c 20 000005,
0038: 62 66 66 37 30 66 36 33 bff70f63
0040: 2c 20 66 31 32 66 34 35 , f12f45
0048: 32 63 2c 20 30 30 30 30 2c, 0000
0050: 30 30 30 30 0000

Maar als er een fout in mijn hardware zit hoe kom ik er dan achter ?????

PS:Het fouten melden uitschakelen bij windows heeft geen zin dat is alleen voor het niet gek worden van " wilt u deze fout naar microsoft versturen "

Operator

Van deze site

I just fixed a similar issue by re-registering windows XP through MS registering. hat to call 1877 number.
also noticed for some reason my nic settings were set to 802.1x and ipsec which is incorrect unless your environment warrants it.

En van deze site

I finally managed to remove the error and stop all crashes.

FIrst problem I found was that the video card was not properly plugged.
It happend when I installed the memory. I took the opportunity to remove the dust that tend to accumulate in the PC and especially on the graphic card (nvidia GeForce Ti 4200)

I installed very latest driver version picked from factory web server.

I also did a check disk and corrected some errors. Probably from prévious crashes.

After that I still had crashes but much less frequently. The temperature did apparently have something to do with it.

Then I check dram parameters in BIOS. I have an MSI motherboard. Found that I did "optimize" a bit performance. Did work with previous memory. Now I rolled back to standard configuration. The change was minor.

I also replace de scanner drivers. tawin stuf. Since it din't worked. I had a crash a few days before but it is only after the error showed up that I could not scan anymore.

Did another disk check just to be sure.

Now I don't see the error anymore and I didn't experienced any crashes. I leave the temp going freely, its 53°c.

So the rule of thumb is that such error is very likely due to hardware problem and eventually to system drivers. This is why I focused on this side for the diagnostic.

De éen zegt dat het aan het geheugen ligt, de ander gooit het weer op virussen. Kijk zelf maar eens op google.

Ey

Ik heb ff me pc uit erkaar gehaald en toen bleek het aan de geluids kaart te liggen

(die ik er pas nieuw had ingezet)

Ik heb die eruitgehaald en Windows er overheen gezet!!

Nu doet alles het weer

Thanks for all:thumb:

Operator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan