Problemen bij bijna alle spellen (nieuwe computer)

• Onderwerp starter Onderwerp starter DJEM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DJEM

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Heeft iemand een idee waarom ik (bijna) geen spellen kan spelen op mijn HP computer???

HP Pavilion Slimline Media Center s7720

Processor
Type processor AMD Athlon 64 X2 Dual-core
Uitvoering 3800+
Kloksnelheid 2000 MHz

Geheugen
Memory 2 GB
Type geheugen DDR2 SDRAM

Beeld
17"

Grafische kaart
Video videokaart
Model videokaart NVIDIA GeForce 6150 LE GPU
Videogeheugen 128 MB

Geluid
Geluid onboard
Type High Definition Audio 7.1
Inclusief luidsprekers

Opslagmedia
Type harde schijf SATA
Opslagcapaciteit 160 GB
Snelheid 7200 rpm
Media station DVD+R DL, DVD-R DL, DVD±RW, DVD-RAM, Lightscribe, geheugenkaartlezer

Overige bijzonderheden
Model minitower
Aansluitingen USB 2.0, FireWire, Ethernet, wireless LAN
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium

Kleur(en) zilver
Introductie model 2007
Afmetingen (H x B x D) 24,5 x 11 x 32,2 cm

Ik weet best dat dit niet de ultieme game computer is maar had toch wel verwacht dat ik UT99 op high zou kunnen spelen. En bijvoorbeeld FIFA en PES 2008???

Iemand een idee om deze computer (zonder allemaal nieuwe hardware te kopen) sneller kan maken??

Wist niet zeker of ik dit nou onder topic game of hardware moest laten vallen...

Alvast bedankt.
DJEM

Dat is niet zo heel ingewikkeld hoor.

Je onboard video-chip is daarvoor veel te zwak, het is niet voor niets een media center pc
Welk besturingssyteem gebruik je?

Excuus, niet gelezen...

@TS 2Gb intern geheugen is in principe genoeg voor Vista, maar de onbaord grafische chip snoept daar een flink deel vanaf, zodat niet alleen je video-chip te langzaam en klein is, maar je systeemgeheugen ook krap wordt!

EDIT:

En tenslotte is je processor nou ook niet bepaald een "topper"...

Laatst bewerkt:
Ok.

En inderdaad al geprobeerd met videokaart (maar voeding is 110 watt :() En ik snap dan dat het niet een game computer is maar UT99 kom op zeg!!!:shocked:Daar moet de computer toch snel genoeg voor zijn!!!!!

Processor niet top maar wel goed genoeg ;)

Overclocken mayb?? schiet ook niet veel op als het al kan vrees ik (en dat is weer ander onderwerp ;))

Maar goed.. bedankt voor snelle reacties e.d. en voor opmerkingen of oplossingen...GRAAG! :)

Oplossing?

Een andere pc!

Hoe wil je overklokken met een voeding van 110W?????????

Of je kan alles overbouwen in een andere kast en dan een nieuwe voeding en een goeie kaart erin

heb je al LOW settings geprobeerd
en ja UT99 maar het is wel een 6Serie we zijn nu al bij de 9 Serie (Wakker worden !!!!!)

Vervelend misschien om te zeggen, maar wanneer die PC echt zo goed als nieuw is, is een HP Slimline Media Center echt een compleet foute aankoop om te gamen...

Ik ga mee met MrMusic.. Computer is gewoon geen gamecomputer at all. Die videokaart (video chipset) haalt het gewoon niet. Een upgrade is ook geen optie gezien je zeer zwakke voeding (weet je dat wel zeker trouwens?).

Dat het geen game computer is had ik zelf ook al opgemerkt :p

Maar goed ik weet het bijna zeker dat het 110 watt is (dit staat nl op voeding:)

100 - 127V - 50/60 Hz 3.0A
200 - 240V - 50/60 Hz 2.0A

DC OUTPUT

+3.3V 7.0A
+5.0V 12.0A -----> MAX 97W
+12.0V 6.0A ----->
-12.0V 0.1A
+5.0Vsb 1.5A

Total 108W MAX.

heb je al LOW settings geprobeerd
en ja UT99 maar het is wel een 6Serie we zijn nu al bij de 9 Serie (Wakker worden !!!!!)

Dat heb ik al geprobeerd. Is misschien wel een 6-serie maar UT99 komt uit 1999! En de serie zegt ook niet alles ;) 7800 is vaak beter dan 8400 ;) maar goed bedankt voor je reactie!

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan