Problemen bij inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

renaultmen

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
Berichten
53
Ik heb bij freemail een account aangemaakt met een wachtwoord. Daarna heb ik de instellingen gedaan bij Incredimail. Maar nu zegt hij telkens dat ik een verkeerd password invoer. Ik weet hondertachtig procent zeker dat het de goede is. Hoe kan dit?
 
Hoi,

Heeft freemail wel een pop3 mogelijkheid... Want daar zit ik nu aan te denken, aangezien het meer een webbased email service is kun je die dan niet met een mail programma binnen halen...

Groetjes, Dj Viper
 
freemail gebruiken in Incredimail

Als ik het freemail-adres invoer, geeft Incredimail zelf al de inkomende en uitgaande server aan. Nl pop3-5.worldonline.nl en smtp.wordlonline.nl. hier heb ik niets aan veranderd.
Ik had ook al naar Gmail gekeken, maar dat blijkt nog in een testfase te zitten. Probleem is nl dat mijn vrouw met haar hotmailaccount nu problemen heeft met het verzenden van mails. Dus ben ik op zoek naar een ander gratis e-mail account. Ik zelf zit bij zonnet, maar omdat ik adsl heb mag je maar 1 gebruikersnaam hebben op 1 verbinding.
Wie heeft er nog suggesties?
 
Hoi,

Vreemd... dan lijkt het net of Outlook express de instellingen niet bewaard....

Je zou ook nog yahoomail.com kunnen proberen.. alleen kun je dan niet offline emails bekijken, moet je steeds online doen...

Groetjes, Dj Viper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan