problemen bij opnieuw installeren win 98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

cobiestooker

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Berichten
47
Hoi,
Op mijn laptop zit win 98 SE, maar omdat ie steeds moeilijker opstartte werd mij aangeraden de hele hd te formatteren en win98 SE er opnieuw op te zetten. Mooi met jullie hulp een opstartdiskette gemaakt, hd geformatteerd. Met behulp van de opstartdiskette de comp weer gestart, kreeg ik een menu en kon ik kiezen of ik door wilde gaan met ondersteuning van de cdrom. Heb ik voor gekozen. Alles gaat goed tot ik het registratie code moet invullen, de bijbehorende code ingetypt accepteert ie niet. Ander windows 98SE schijf bij iemand opgehaald met bijbehorende code, pakt ie ook niet. Ga ik net kijken wat er nu op de hd staat in de dir windows, staan er 112 files op. Ik denk die moeten er weer af..... Maar nu lukt het formatteren weer niet meer met die opstartdiskette.
Met andere woorden HELP. Ik weet het niet meer, ik wil zo graag mijn laptop aan de praat, zodat ik hem mee kan nemen als ik weg moet....:confused:
Kan iemand mij aub weer even helpeN??? o.a. waar kan ik een nieuwe opstartdiskette maken en hoe komt het dat ie de registratie code niet accepteert? Ik weet ook niet of ik XP op die laptop kan zetten, want ik weet niet wat zijn ram geheugen is :(
Een vertwijfelde Cobie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan