problemen bij software-installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

marli5

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Berichten
59
Ik heb na diverse problemen, waarbij oa mijn 1200Mhz als 900Mhz werd herkend mijn pc nu weer goed 'lopen'.
Het bleek vooral aan de drivers voor de ide te liggen.
Ik heb geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd.
Bij veel software was dat geen probleem, maar bij een aantal programma's heb ik problemen.
Oa. picture gear van Sony geeft problemen.("in de installatie-engine is een fout opgetreden").
Als het nu de enigste software zou zijn dan zou ik denken aan een beschadigde cd of zo, maar ik heb diverse software die problemen geeft. Bijv.: "CRC-fout. Het bestand komt niet overeen met het bestand in het .cab-bestand van de setup. Het medium vanwaar u de setup uitvoert is misschien beschadigd."
Of: 'Kan de toepassing niet juist initialiseren (0 x C0000006)>>>bin-bestand met CDR-Win
Of: In de install.engine is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Handtekening van de fout:
Appname: _ins5176._mp
App ver: 5.10.146.0
Mod.name: Zdata51.dll
Mod.ver. 5.10.145.0
Offset: 00004817

Of: "Fout bij het installeren van iKernell.exe (0x10000)
Als ik met behulp van windows commander probeer een bestand te verplaatsen van de ene naar de ander partitie (of zelfs op een ander deel van dezelfde partitie) dan gaat het ook vaak (niet altijd) fout: De melding is dan "windows uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt. De fout kan zijn veroorzaakt in de computerhardware of netwerkverbindingen".


Kan iemand mij hier mee helpen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan