problemen computer valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterva

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
ik heb problemen met m'n computer iedere keer als ik maar ff e comp aan heb valt hij weg.
hoe komt dit?

(mischien heeft het te maken met de melding die ik krijg als ik m'n computer opstart, dan krijg ik de melding: NO DRIVES ATTACHED TO fASTTRACKCONTROLLER. BIOS IS NOT INSTALLED.)
ik heb het al aan iemand gevraagt maar die zij HET Is NIET daT BERICHT WANT ZONDER BIOS LOOPT JE COMOP NIET.

HULP DRINGENT GEVRAAGT

Staat je Onboard RAID controller in de bios op enabled? Als je die niet gebruikt moet je die op disabled zetten.

Probeer idd wat leila schreef en als dat niet helpt dan of je kabels/jumpers zitten niet goed van de harde schijf of onderstaande

Dit las ik op een ander forum:

Probleem is inmiddels opgelost. De leverancier van mijn pc meldde mij afgelopen vrijdag dat mijn moederboard bleek kapot te zijn en daarom de gestelde problemen veroorzaakte.

Hoop daarom dat ik nu eindelijk met mijn pc aan de slag kan....

Evengoed bedankt voor alle reacties en aangeboden tips

http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=607291

Laatst bewerkt:
k bedankt ik zal het proberen
dat uitschakelen moet je dat gewoon bij aparaatbeheer doen? en welke moet ik dan uitschakelen VIA serial ATA RAID controller of win xp promise fasttrack 378 (tm)controller

De foutmelding gaat over fasttrack dus ik zou daar eens mee beginnen

Geplaatst door Peterva
dat uitschakelen moet je dat gewoon bij aparaatbeheer doen?

Zoals ik al zei: "Staat je Onboard RAID controller in de bios op enabled? Als je die niet gebruikt moet je die op disabled zetten."

Lees anders eerst de manual van je moederbord door. Als het goed is staat daar ook de bios in uitgelegd. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan