Problemen Experia box

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponsrob

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
2
Ik heb sinds Mei internetplusbellen vie KPN (Experia box) nou kan ik al sinds Mei heel vaak niet gebeld worden en ligt dit volgens KPN aan het downloaden met Utorrent, omdat dit programma volgens hun de volledige bandbreedte van de verbinding gebruikt en ook de verkeerde poorten.
Is er iemand met de zelfde problemen en hoe moet ik dit oplossen?
 
Hoi ,

Volgens mij moet je het aantal verbindingen en de bandbreedte beperken en dan moet het goed gaan (instellingen in je torrent-programma).

Groeten,
 
Download snelheid

Gaat dan je download snelheid ook naar beneden want ik heb er niet zo heel veel verstand van, sorry daarvoor.
 
Volgens mij gaat het er om dat de Experiabox niet zoveel verbindingen tegelijkertijd aan kan, dus ik zou daar mee beginnen.

Dat hoeft niet per se ten koste van je download snelheid te gaan.

KPN zelf schrijft het volgende:

---
10. Af en toe ben ik telefonisch niet bereikbaar en soms gaat de telefoon over terwijl niemand mij belt. Wat is hiervan de oorzaak?
Heeft u de KPN Experia Box en maakt u gebruik van uitwisselprogramma's zoals BitTorrent, LimeWire of eDonkey? Dan kunnen er bij u telefoonproblemen optreden. Dit probleem wordt eind maart 2006 met nieuwe software voor de KPN Experia Box opgelost. Op nieuwsgroepen wordt het gebruik van Bitlord aangeraden om van de problemen af te komen.
---

Groeten,
 
'gewoon' de firewall in de exp.box iets lager zetten. Had hetzelfde probleem en zelfs de monteur wist geen raad....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan