problemen handtekening synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

KirstenvU

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2022
Berichten
2
Ik blijf problemen houden met mijn email handtekening.

Ik werk vanuit 365 en in de browser. Ik heb daar een handtekening gemaakt. Wil ik outlook in de browser op mijn telefoon gebruiken dan zie ik dat hij daar de wijzigingen die ik heb aangebracht niet meeneemt. Ik heb daar wel aangevinkt dat hij de webversie moet gebruiken. Als ik hem uitzet en daar een andere wil invoeren worden de logo's niet meegenomen. Ik werk niet vanuit de outlook app, omdat ook dat mij steeds problemen geeft met mail die ik niet gezien heb en ik ook daar geen logo's in de handtekening krijg. Dus ik werk op pc en telefoon via de browser. Zoals ik het nu had, leek het dus goed te werken, tot dat ik dus mijn handtekening ging veranderen.

Kan iemand mij hier mee verder helpen?
 
Weet niemand hier antwoord op? Het is niet zo dat dit alleen bij mij gebeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan