Problemen Hyves

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juull

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Hallo,

Sinds gisteravond was hyves er tijdelijk af,ivm het aanpassen van de grote van de foto-bestanden,als je er toch op wou, kreeg je deze melding
Hyves offline tot 9 uur voor hogere foto limieten
Het aantal foto's en video's groeit momenteel heel hard. Zo worden er wekelijks 5 miljoen foto's en video's geupload, op de drukste momenten zijn dat 55 foto's per seconde!

Ook worden er 20.000 foto's per seconde bekeken en er staan alles bij elkaar 262 miljoen foto's en video's op Hyves.

Die groei alleen al is genoeg om Koen en zijn team wakker te houden, maar we vergroten nu ook de uploadlimiet per maand: 0,5 gigabiyte voor niet-goldmembers en 2 gigabyte voor goldmembers. Dat betekent dat de limiet van 50 MB per keer vervalt en je dus tot 2 GB in 1 keer kan uploaden!

Foto's slaan we trouwens ook altijd in de hoogste resolutie voor je op, zodat je ze later kan bestellen. Of ze in de toekomst weer kan downloaden, mocht je foto’s kwijt zijn. Vandaar dat het uploaden soms trouwens iets langer duurt.

Vannacht vergroten we voor de nieuwe limieten de opslagcapaciteit en zijn we dus offline tot +/- 9 uur 's ochtends. We zien elk weekend in de statistieken dat er op zaterdagnacht 3x zoveel spelfouten zijn als normaal, dus we weten hoe populair drunk hyving is, sorry voor de overlast!

Nu is het inmiddels 9 uur smorgens geweest,maar ik krijg nog steeds deze melding,ook al kunnen anderen wel op deze site,ik heb een aantal linkjes van hyvespagina's onder favorieten staan,in diverse pagina's kan ik gewoon in,geen problemen,maar wil ik in mijn eigen hyvespagina dan gaat dit niet lukken,hoe kan dit..

ja ik weet dat vele mensen op hyves kunnen,
maar ik kan het niet...
gister geen problemen,maar sinds ze zichzelf eraf hebben gehaald kan ik er niet op..

Browse geschiedenis anders miss verwijderen, soms werkt dat.

Die site die je me stuurde doet het gewoon,
ik had me uitgelogd,en nu weer ingelogd,
ik kom dan wel bij de home pagina.
maar niet op de hyvespagina van mezelf waar ik de krabbels kan lezen..

Ik heb inmiddels ook de geschiedenis gewist,maar ook dit helpt niets...

thanks voor jullie reacties..
maar kan er ineens weer op..
heel raar eigenlijk..
maar goed...het is gelukt..
en daar gaat het om..

Tijdelijke bestanden verwijderen, kan de oplossing zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan