Hallo,
kan iemand mij helpen met het volgende? Voor outlook 2007 wil ik mijn contactpersonen updaten.
Ik heb de contactpersonen ge-exporteerd. ontdubbeld etc. Nu wil ik het weer terug importeren. Ik volg alle stappen volgens de microsoft helpdesk. (Aanpassen verwijzingen etc)
Ik kan het ook importeren, maar het probleem is dat wat in mijn document verschillende velden zijn (naam, telefoon, adres etc) bij de import allemaal in één veld wordt gezet (naam).
Is hier een truuk voor? Of heeft iemand een standaard sjabloon of excel format waar ik het in kan voeren?
Alvast bedankt!
kan iemand mij helpen met het volgende? Voor outlook 2007 wil ik mijn contactpersonen updaten.
Ik heb de contactpersonen ge-exporteerd. ontdubbeld etc. Nu wil ik het weer terug importeren. Ik volg alle stappen volgens de microsoft helpdesk. (Aanpassen verwijzingen etc)
Ik kan het ook importeren, maar het probleem is dat wat in mijn document verschillende velden zijn (naam, telefoon, adres etc) bij de import allemaal in één veld wordt gezet (naam).
Is hier een truuk voor? Of heeft iemand een standaard sjabloon of excel format waar ik het in kan voeren?
Alvast bedankt!