problemen Incredimail na installeren laatste update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plakajuin

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Berichten
6
Hallo,

Ik heb net de update van incredimail geinstalleerd op mijn draadloze laptop en nu kan ik geen mails meer verzenden of ontvangen terwijl dit daarvoor wel lukte. Internet explorer werkt nog wel, is tevens de 7? Heb al de instellingen van de account nagezien en deze staan juist, zelfs al eens verwijderd en terug ingesteld maar geen oplossing. Het rare is wel dat op de vaste pc (verbonden met kabel) deze update wel werkt. Het verwijderen en herinstalleren van de update op de laptop helpt ook niet, steeds hetzelfde probleem. Alle hulp is welkom.:confused:

Ik begin zelfs al meer en meer te denken dat het ergens in de router zit, dat is een Eminent EM4032 802.11G
 
Laatst bewerkt:
Oplossing uiteindelijk zelf gevonden

Na lang zoeken probleemoplossing zelf gevonden.
Ik had Zone Alarm uitgeschakeld mar niet verwijderd en daar schuilde het probleem.
Blijkbaar bleef Zone Alarm ookal was deze uitgeschakeld, op de achtergrond wat moeilijk doen.
Dit probleem deed zich voor bij het downloaden van sommige updates en kreeg ik de melding kan geen verbinding maken met het internet terwijl de verbinding perfect was.

Na verwijdering van Zone Alarm via Star -> Configuratiescherm -> Software -> Zone Alarm verwijderd + pc heropgestart en probleem verholpen + de pc start nu ook veel sneller op.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan en aan de tijd van mijn eerste melding kan je zien dat ik er wel even heb moeten achter zoeken.

Vriendelijke groeten en ga nu eerst op winterverlof om wat te ontstressen.

Ronny C.
 
incredimail

functioneerd goed maar zoeken bepaalde mail lukt ineens niet - waar kan ik voor win98 de laatste nieuwste versie downloaden met vriendelijke groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan