Problemen Incredlimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Hallo helpers,
Ik maak al geruime tijd gebruik van Incredimail en vind het een hartstikke leuk mailprogramma, vooral omdat je die leuke achtergrondjes kunt gebruiken.
Ik heb nu een nieuwe pc en we hebben alles van de oude naar de nieuwe pc overgezet.
Alleen Incredemail werkt niet goed meer, als iemand me een mailtje stuurt met een link en ik klik daarop dan gebeurt er niets. Ik kreeg ook elke dag een Jigsaw puzzeltje doorgemaild maar die werken ook niet meer.
Als ik de helpfunctie aanklik en dan klik op b.v. on line gallery werkt dat ook niet. Ik kan wel mail versturen en ontvangen maar daar houdt het wel mee op.
Ik heb van alles geprobeerd, ICM helemaal verwijderd en opnieuw gedownload maar het helpt niet. Is er iemand die raad weet?
Alvast mijn hartelijke dank,
Groeten, Margriet

Je zou na het verwijderen ook de register vermeldingen kunnen verwijderen.
Daarna opnieuw downloaden en instaleren.
Ga naar www.jv16.org om het tooltje te downloaden om je register op te schonen.

welke versie van incredimail gebruik je ?
Kijk in incredimail onder "help" naar about, daar staat je versie. Heb jem gekocht of gebruik jem als freeware unregistered ?

incredimail

Ik gebruik de freeware versie, Incredimail XE

Dit programma valt onder spyware, mogelijk heb je dit verwijderd als je tenminste spybot of adaware gebruikt om dit van de computer te verwijderen.
Dan zal het programma fouten geven.
Optie is opnieuw installeren en de spyware ( van Incredimail) te laten voor wat het is.
( Programma is ook een grote geheugenvreter )

maar wel leuk ;) en heb spybot ook net gedraait en hij doet het nog gewoon

incredimail

nee, ik heb geen spyware of adaware laten draaien.
En ik heb ICM al een keer helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dit heeft echter niets geholpen.

de nieuwste versies bevatten geen spyware meer, en vanaf de 1184-versie gebruikt het proggie veel minder bronnen .... het is trouwen ad-ware, als jem nie koopt staat er reclame rechtsboven in je scherm ... juist zoals bvb opera.

bericht voor Jean

Hallo Jean,

Denk je dat ik ICM dan nog weer een keer moet installeren?
Want dat heb ik n.l. al eerder geprobeerd en dat hielp toen niet.
P.s. bij mij zit rechtsboven ook reclame.

Margriet

mss dat het helpt, maar zoals al vermeld moet je manueel nog opschonen ...
1/ verwijderen via software
2/ manueel de map incredimail in program files verwijderen
3/ manueel of via software register doorzoeken naar incredimail en alle sleutels verwijderen ...

je kan ook naar de helpdesk van incredimail mailen, als niet-koper krijg je meestal na een week een antwoord, als je het proggie hebt gekocht binnen de 2 werkdagen ... suc6
btw, als je het echt tof vindt koop hetdan, de licensie loopt levenslang en je krijgt vip-support, zo duur is het trouwens niet ...

Re: bericht voor Jean

Geplaatst door magriet
Hallo Jean,

Denk je dat ik ICM dan nog weer een keer moet installeren?
Want dat heb ik n.l. al eerder geprobeerd en dat hielp toen niet.
P.s. bij mij zit rechtsboven ook reclame.

Margriet

Echt je register opschonen!! Dat was bij mij ook de oplossing.....

ervaring met ( betaalde) Incredimail:
-zelf herinstalleren lukt niet: voorafgaand aan Uninstall, je melden bij Incredimail, dan krijg je een persoonlijke code waarmee je de zaak weer aan de praat krijgt plus precieze instructies hoe te handelen; gaat probleemloos ook voor sufferds als ik;
- antwoord van hun helpdesk komt altijd, en snel, en ze blijven doorzoeken tot je geholpen bent.
- geheugenbeslag valt best mee als je verwijdert wat je toch nooit gebruikt en zo nu en dan je collectie gratis bijwerkt van hun website.

Veel plezier,
jantien

bericht voor Jantien

Hallo Jantien,
Bedankt voor je reactie! Ik heb toch nog een paar vragen:
Weet jij of je ICM ook in de winkel kunt kopen?
En als je hun hulp inroept, kan dat in het Nederlands?
Hopelijk weet jij hier antwoord op, alvast bedankt,
groeten, Margriet

Ha Margriet,
1.Dacht zeker te weten dat je alleen kunt downloaden.
2. Hulp vragen alleen in het Engels.
Als dat echt een probleem voor je is en je hebt niemand bij de hand die het voor je doet, dan wil ik best helpen.
Op voorwaarde dat jij zelf een brief opstelt (in het Nederlands). Ik wil die best vertalen en aan je retourneren. Laat maar weten.

Maar onderschat jezelf niet. Een paar woorden Engels ken je vast wel. De meeste pc-termen zijn toch in het Engels; de helpers zijn gewend om met een half woord te begrijpen - dan kun jij ook best in telegramstijl schrijven.
Als je problemen verwacht met het lezen van hun antwoord: niet doen. Stap voor stap leggen ze uit aan de hand van afbeeldingen van vensters. Ook als op hun beeldscherm de knoppen andere namen hebben, kun je aan de hand van die plaatjes toch zien hoe het bij jou heet, en dus wat je moet doen.

Succes,
jantien

@jantien : die code is gewoon de code die je krijgt bij aankoop, je vind ze ook terug onder help ==> licences

Hallo Jean en Margriet,

Sorry voor de verwarring als dat waar is. Kan het niet meer controleren want heb "oude" codes voor de zekerheid weggegooid.

jantien

als je het uitlegt en je weet via welk mail-adres je hebt geregistreerd ( of een betalingsbewijs hebt ) krijg je het terug.

OK!
Maar heb me onduidelijk uitgedrukt: na ontvangst van mijn nieuwe codes heb ik de oude weggemikt. Ik kan nu
dus niet meer vergelijken of ze inderdaad aan elkaar gelijk waren, zoals jij zegt. Maar mijn IC werkt prima.

En je hebt gelijk: ze zijn heel hulpvaardig bij IC.

jantien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan