Opgelost Problemen inloggen fb

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb ik geprobeerd maar ik weet mijn login niet meer en heb een vragenlijst moeten doen maar blijkbaar te weinig info ik ga mss zelf eens bellen met microsoft om te kijken wat ik het beste kan doen?
Microsoft is geen eigenaar van Facebook.
Die gaan dus niks voor je betekenen.

Je kan in een andere browser proberen een nieuw account aan te maken. Misschien lukt het dan wel om op Facebook te komen.

Laatst bewerkt:
Microsoft is geen eigenaar van Facebook.
Die gaan dus niks voor je betekenen.

Je kan in een andere browser proberen een nieuw account aan te maken. Misschien lukt het dan wel om op Facebook te komen.
IK weet niet of dit het probleem zou kunnen zijn? De eerste maal na de instalatie kon ik wel op mijn nieuw profiel ik heb dan al mijn vrienden dat ik had opnieuw uitgenodigd ong. 20 personen, zou dit mss een probleem geweest zijn omdat ik ze allemaal een verzoek heb gestuurd?

Je geeft aan dat je de website van Facebook prima kan bereiken. Maar zodra jij met jouw account inlogt gaat het mis, en krijg je die foutmelding. Bij andere accounts gaat het dus wel goed.

Dus dan is de kans zeer groot dat de fout bij Facebook ligt. Het is lastig, maar probeer eens of je Facebook op een manier kan bereiken om deze fout door te geven.

Je geeft aan dat je de website van Facebook prima kan bereiken. Maar zodra jij met jouw account inlogt gaat het mis, en krijg je die foutmelding. Bij andere accounts gaat het dus wel goed.

Dus dan is de kans zeer groot dat de fout bij Facebook ligt. Het is lastig, maar probeer eens of je Facebook op een manier kan bereiken om deze fout door te geven.
Dat ga ik zeker doen. Maar zou het kunnen omdat ik plots teveel mensen dat ik ken een verzoek heb gestuurd?

Dat ga ik zeker doen. Maar zou het kunnen omdat ik plots teveel mensen dat ik ken een verzoek heb gestuurd?
Kan, of iemand heeft je collectief gerapporteerd omdat het volgens hun zeggen een dubbel account is.

Prima succes! Laat weten wat je gedaan hebt.

Ga ik zeker laten weten, wie weet komt er nog eens zo een vraag he
Hallo even een update. Het probleem lag toch aan het feit van teveel mensen willen toevoegen en daarom staat fb geblokeerd, heb nu een mailtje moeten sturen met uitleg wat er gebeurt is hopelijk geven ze het snel weer vrij 🙏 toch vriendelijk bedankt voor de hulp grtz

Fijn, gaat vast opgelost worden.
. Het probleem lag toch aan het feit van teveel mensen willen toevoegen
En daarom al die redirects...
Deze gequote info was wel erg handig geweest als aanvulling bij jouw startvraag of had je het toen nog niet door, kan ook?

Hallo even een update. Het probleem lag toch aan het feit van teveel mensen willen toevoegen en daarom staat fb geblokeerd, heb nu een mailtje moeten sturen met uitleg wat er gebeurt is hopelijk geven ze het snel weer vrij 🙏 toch vriendelijk bedankt voor de hulp grtz
Ik ben benieuwd waar je dat antwoord op die vraag vond? Welke ingang van Facebook heb je gevonden?

Die redirects zouden imho niet eens mogen, een duiden duidelijk een bug bij FB aan.

Ik ben benieuwd waar je dat antwoord op die vraag vond? Welke ingang van Facebook heb je gevonden?

Die redirects zouden imho niet eens mogen, een duiden duidelijk een bug bij FB aan.
Op fb op logo van naam en dan kan je een melding maken

Fijn, gaat vast opgelost worden.

En daarom al die redirects...
Deze gequote info was wel erg handig geweest als aanvulling bij jouw startvraag of had je het toen nog niet door, kan ook?
Neen had geen idee dat het daar aan lag

Waar heb je die melding ingediend? Kan je dat verduidelijken? Ik ben er ook benieuwd naar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan