Problemen Laptop Acer Aspire 9502WSMI

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ag14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ag14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Hallo,

Ik heb problemen met mijn Acer Aspire 9502WSMI.
Het beeldscherm schiet steeds op heel erg donker als ik de laptop aan de stroom heb. Ik kan dan bijna niets meer zien.
Als hij niet aan de stroom zit is er niets aan de hand! Dan heb ik prima beeld.
Ook gaat schermbeveiliging er soms niet op, terwijl hij ingesteld staat op 10 minuten. Dan horen mijn foto's voorbij te komen.
Kan iemand mij verder helpen met dit probleem, wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Groetjes Ag

bij energie beheer kun je de schermhelderheid bij accu en stroomgebruik apart regelen.
Mogelijk kun je het het daar instellen.
Normaal verwacht je dat daar staat dat bij accu gebruik het scherm dimt, maar wie weet.

Voor het tweede probleem is mijn eerst reactie dat er dan toch misschien iets is wat de laptop nog bezig houdt.

mvg leo

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of bij de aspire ook is maar probeer anders gewoon Fn + F6

De knop fn en op het pijltje naar rechts ( de knop waar het blauwe zonnetje op staat) indrukken en je scherm wordt lichter .
Fn en het linker pijltje waar het donkere zonnetje op staat en hij wordt weer donker.
En eventueel het energiebeheer even aanpassen als hij elke keer te donker opstart.

Maar als je Fn + F6 staat je beeldscherm uit (nou ja niet helemaal maar zo goed als). Je kan hem dan dus ook niet lichter maken. Maar een een druk op een willekeurige toets haalt nhem er volgens mij ook al vanaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan