problemen met 16bits windows subsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smirnoff

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
2
Hoi mensen!

Ik heb een probleem met windows-xp en weet niet veel van computers dus hoop ik dat jullie me helpen kunnen..

Als ik een spelletje wil installeren via een cd-rom krijg ik de volgende melding:

*Er komt een vakje in het beeldscherm waarboven staat"16 bits windows subsysteem" als de cd-rom opstart.

*In het vakje staat letterlijk: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXE.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten"

Het vreemde is dat dit sinds kort is want ik heb vaak spelletjes geinstalleerd.. Wel heb ik een tijd geleden een soort worm virus gehad maar die heeft mijn panda antivirus gedesinfecteerd..

Nou ja, mocht iemand weten wat er aan de hand is en hoe ik het op moet lossen, graag!!

Alsvast bedankt!
 
Mmm.. bedankt.. maarre.. ik heb meer problemen ben ik bang..

Ik heb het bestand gevonden in windows repair maar ik weet niet hoe ik het naar windows32 moet kopieren!!

Sowieso is het vreemd dat ik normaal altijd kopieer met de rechtermuisknop maar bij "kopieren naar" is ineens het lijstje leeg!

Kun je me nog een keertje helpen alsjeblieft?

Thanx
 
Dat is inderdaad vreemd.
Je kunt nog op deze manier aan je bestand komen.

Wat betreft het "kopieren naar" probleem, is dat al lang zo?
Of spontaan veranderd?
 
Geplaatst door Smirnoff
Mmm.. bedankt.. maarre.. ik heb meer problemen ben ik bang..

Ik heb het bestand gevonden in windows repair maar ik weet niet hoe ik het naar windows32 moet kopieren!!

Sowieso is het vreemd dat ik normaal altijd kopieer met de rechtermuisknop maar bij "kopieren naar" is ineens het lijstje leeg!

Kun je me nog een keertje helpen alsjeblieft?

Thanx

Kan je gewoon copieren niet selecteren? Anders moet je de werkbalk even aanpassen. Beeld-> werkbalken -> aanpassen. Sleep daar copieren en plakken naar je werkbalk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan