Problemen met 2 beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erates

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2012
Hoi,

Sinds ik mijn 2e scherm heb begin ik de error te krijgen die in de afbeelding staat als ik op Battlefield 3 zit. Ik vind dit raar aangezien de specificaties van mijn pc...

i7 3930K @ 4.7Ghz
16GB DDR3
Corsair Performance Pro 128GB RAID 0
Asus GTX680

1 scherm is 23" fullhd
1 scherm is 24" fullhd

Valt hier iets aan te doen? Het is heel irritant aangezien het spel dan minimaliseert.

Ook kijk ik filmpjes als ik op BF3 zit (ik volg ze niet helemaal, maar toch) En als BF3 een keer heeft geminimaliseerd dan word het 2e scherm vast... Valt hier iets aan te doen?

Groeten,
Erates

Bijlagen

• BF Error.PNG
    BF Error.PNG
    60,1 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt door een moderator:
De onderste keuze proberen: "Het huidige kleurenschema behouden en dit bericht niet meer weergeven"

Tijs.

Al gedaan, als ik dan reboot dan komt hij het heel leuk opnieuw vragen...

Dan weet ik het niet. Hopelijk komen er nog tips van anderen. :)

Tijs.

net hetzelfde, kadertje komt naar boven, en als ik het geminimaliseerd heb valt het 2e scherm gwn uit ipv mijn bureaublad te laten zien

Gebruik je de standaard VGA drivers of heb je de HD monitors geinstalleerd? Dit lijkt me echt een driver probleem. Met name de videokaart driver.

videodriver is net opnieuw geinstalleerd (laatste van nvidia website)
Drivers van schermen zal ik eens installeren

Precies. En mocht dat niet werken dan ben ik erg benieuwd naar schermresoluties, dual monitor instellingen en directx versie.

allebij 1920x1080

Probleem is nog niet verholpen.

Ik heb ook gemerkt, sinds ik de nieuwe driver heb geinstalleerd, dat als op mijn rechts scherm (links is primair) geen scherm open staat, dit na een 10 seconden volledig rood scherm vertoont...

Bijlagen

• DXVersie.jpg
    DXVersie.jpg
    60,2 KB · Weergaven: 43
  • Instellingen.jpg
    Instellingen.jpg
    82 KB · Weergaven: 53
Heb net de vorige driver (300.83) terug geinstalleerd. Ik kreeg net een rood scherm op mijn linkse scherm, niets aan te doen (teamspeak werkte zelfs niet meer).

Dat is vreemd. Misschien toch even terug met een systeem herstel. De directx is in ieder geval prima en aan de settings van de dual screen valt weinig te tweaken. Ik heb wel vernomen dat het met vooral bij online games wel vaker gebeurt en dat het topic blijkbaar ook al eens op Microsoft Answers stond maar ik kan het helaas niet vinden. Was echter geen oplossing cq workaround voor.

Nja, systeemherstel? Hij heeft het altijd al gehad dus zou een systeemherstel gwn raar zijn...

Het systeemherstel was eigenlijk een advies na aanleiding van het rode scherm. Aangezien je de oude driver hebt teruggezet en nu problemen hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan