problemen met 64 bits

• Onderwerp starter Onderwerp starter pecoz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
ik heb een 64 bits computer,maar nu heb ik erg veel problemen met het instaleren van teken software.
nu is mijn vraag:is het mogelijk om de computer op een of andere manier te downgraden ?

marco

Misschien handig als je verteld hoe dat programma heet. wat voor melding krijg je bij het installeren? Vista 64BITS, zou normaal met 32BITS software om moeten kunnen gaan.

ok sorry het gaat om solidworks en autocad(2009) de melding die ik krijg is dat het 64 bits systeem niet geschikt is voor de software en dat ik het op een ander systeem moet instaleren.

Hmm kan er niet echt wat over vinden. Als ik de programma's noem in combinatie 64bit, kom ik op een hoop torrent sites uit.

Autocad 2009 is er ook in de 64 versie. (Klik) of (Klik)
Solidworks is er ook in 64 bits versie maar zoals ik het nu kan zien, alleen voor XP.

Laatst bewerkt:
dit is de melding die ik krijg bij solidworks

Bijlagen

• solidworks.jpg
    solidworks.jpg
    59,1 KB · Weergaven: 28
die heb ik gezien.ik gebruik nu autocad 2004 en het leek mij wel handig om 2009 te gaan gebruiken.maar wat blijkt op mijn werk gebruiken ze solidworks.dus daarom wil ik graag solidworks gaan gebruiken thuis en laat ik autocad voor wat het is .

Laatst bewerkt:
Dan zal je mogelijk een 64 bits XP versie moeten 'regelen'. Corporatelicensie van het werk misschien?

daar ben ik ook bang voor,maar wat nu te doen met solidworks?

De baas vragen of íe een corporatelicensie heeft en zo ja, vragen of er nog ruimte over is op die licensie.

lijkt mij de beste oplossing bedankt voor de hulp

je kan ook xp dualboot gaan draaien en al moet je dan iets met soldiworks(echt een topprogramma) doen, dan ga je naar je xp toe, en anders werk je gewoon in vista:thumb:

Ja, zover was ik ook al, eigenlijk al een stukje verder:
nl. de bewustwording dat kennelijk ook XP nodig is: vandaar ook het advies om een XP licentie te regelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan