Problemen met activatiecode

• Onderwerp starter Onderwerp starter mwr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
hallo allen,

wie kan mij met het volgende probleem helpen.
heb een paar dagen terug een nieuwe schone installatie uitgevoerd,w8 betreffende ,het volgende doet zich voor,aan het begin van de installatie wordt alles geladen,wordt om de code gevraagd,deze voer ik in,en krijg de melding code werkt,rond de gehele installatie af,welke ook geen problemen geeft.
nodige updates worden gedownload,en er wordt opnieuw opgestart.
eenmaal opgestart krijg ik de melding ,u moet windows activeren(nou had het al niet meer).
zelfde code ingevoerd>onjuiste code.
nu start ik vanmorgen op ,krijg de melding dat ik 8.1 kan downloaden,wat ik dus doe(pc staat toch aan).
dit verloopt vlekkeloos en werkt zelfs,maar nu wil ik dus nog maar eens activeren,nou helemaal niets,zelfde melding(en)
wat kan hier verkeerd zijn gegaan,of heb ik iets verkeerds gedaan(zou niet weten wat).maar toch.
heeft iemand een idee hier over of de oplossing,want dat is natuurlijk altijd welkom.

bvd MWRV,

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je een Windows upgrade licentie of een normale Windows licentie geschikt voor kale installatie gekocht? Wat ik nog kan bedenken is dat het een oem versie van fabrikant A is en je nu op een computer van merk B probeert te installeren.

code,

hallo,
goedemorgen,
nou ik heb een schijf voor een nieuwe besturing,wat dus geheel opnieuw wordt(is) geinstalleerd.
maar ik vind het vreemd dat hij wel een update doet naar w8.1.,en de normale updates.
maar ja ,ik ben ook geen it,er.

vooraleer bedankt voor de genomen tijd.

bvd mwrv,

En toch zit iets niet goed. Ik zou Windows nog een keer schoon installeren...

doen,

hallo,zal dit de komende dagen proberen uit te voeren.
ik kom dan wel terug met mijn bevindingen,

bedankt en prettige dagen verder.

bvd mwrv,

gebeurt,

hallo hier nog even de reactie op de antwoord(en).probleem is gelost,en naar nu eigenlijk is gebleken ,was de code fout,en niet bestemd voor de w8 die ik wilde installeren,maar dit is heel goed door de persoon opgelost die mij dit heeft verkocht.
dus doe er maar een slotje op.

nog een goede jaarwisseling en een goed begin van 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan