Problemen met afspelen van dvd's in WMP 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerardts

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Berichten
23
Sinds gisteren kan ik geen .vob bestanden van mijn externe hdd meer afspelen in mijn WMP 11. Ik kan ze nog wel afspelen in VLC en als ik de .vob bestanden eerst naar mijn normale harde schijf kopieer en dan afspeel, werkt het wel.
De volgende foutcode wordt gegeven:
Fout code C00D1169, "Kan de dvd niet afspelen in uw deel van de wereld. U moet een schijf hebben die voor uw geografische regio is bedoeld"
Een ander probleem dat ik sinds gisteren heb is dat ik een witte achtergrond heb in windows mediaplayer, iets wat mij erg stoort.

wat er is verandert:
Gisteren was ik aan het proberen een mkv bestand af te spelen op mijn computer. Dit lukte niet met WMP 11 en ook niet met VLC. Vervolgens had ik matroska codec pack gedownload. Dit leverde het resultaat op dat ik wel beeld zag en geluid hoorde maar het liep niet synchroom. Het werkte niet dus heb ik de codecs maar weer verwijdert en het mkv bestand verwijdert.

Iemand enig idee waar het aan ligt?
 
Hallo,

Waarschijnlijk zal de codec die je geïnstalleerd hebt je instellingen aangepast hebben, maar het is evengoed mogelijk dat de codec niet goed verwijderd werd.
Je kan misschien best proberen om Systeemherstel uit te voeren, wellicht zal het probleem dan opgelost zijn...

Succes!
 
Hallo,

Waarschijnlijk zal de codec die je geïnstalleerd hebt je instellingen aangepast hebben, maar het is evengoed mogelijk dat de codec niet goed verwijderd werd.
Je kan misschien best proberen om Systeemherstel uit te voeren, wellicht zal het probleem dan opgelost zijn...

Succes!

Dat zou inderdaad goed kunnen, maar zou ik de codecs die normaal gesproken bij WMP11 gebruikt worden ook ergens kunnen downloaden en installeren?

Systeemherstel had ik ook aan gedacht, maar het laatste systeemherstelpunt is van een week geleden en dat durf ik niet aan.
 
Beste,

Voor zover ik weet, kan je de WMP-codecs niet apart downloaden.
Wat misschien ook een mogelijkheid is: het opnieuw installeren van WMP, al weet ik niet of dat zal werken...
 
Beste,

Voor zover ik weet, kan je de WMP-codecs niet apart downloaden.
Wat misschien ook een mogelijkheid is: het opnieuw installeren van WMP, al weet ik niet of dat zal werken...

Heb ik ook over nagedacht, maar hier is het probleem hoe verwijder je WMP in vista en hoe installeer je het dan weer opnieuw?
 
Ik zou gewoon eens kijken bij software, en als dat niet werkt, een nieuw installatiebestand downloaden op de site van Microsoft.
 
Ik zou gewoon eens kijken bij software, en als dat niet werkt, een nieuw installatiebestand downloaden op de site van Microsoft.

Dat is dus het probleem tegenwoordig bij Micro$oft, je kunt WMP 11 in vista niet verwijderen, staat ook in de help.
Ik zal wel eens kijken of ik een goed installatiebestand kan vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan