Problemen met Alcohol 120%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moowjow

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Hallo.
Als je hier komt om te helpen. Super erg bedankt. Ik heb een probleem met Alcohol 12. Ik heb de trial versie geinstalleert. En ik heb dus alcohol 120% geopend. En bij bestand-openen al mijn dingen geopend die ik op een DVD wilde branden. Alleen ik weet niet hoe. Ik heb genoeg ruimte op die DVD 4 Gb. En ik heb 4 KB er geprobeert op te zetten. Maar hoe moet ik dat goed erop zetten. (Het is een game. (sims 2)mis. maakt dat wat uit.) Als jullie mij helpen heeel erg bedankt. Ik ben jullie voor eeuwig dankbaar!
groetjes, Moowjow.

Je moet gewoon alles wat in sims2 zit, overzetten naar het lege scherm van alcohol 120, zodat het spel ook automatisch opstart. Je vraag is best onduidelijk hoor. Maar het lijkt mij dat je gewoon een ISO formaat moet hebben en dan inhoud branden klaar..

Alcohol120% is echter alleen geschikt om image bestanden te branden.

Om welke bestanden gaat het?

Ik heb alle bestanden die ik nodig heb naar het lege scherm geplaatst. En ik wil de bestanden op een lege DVD zetten. Alleen ik weet niet hoe?

Maar er stond op internet dat het kon helpen om die bestanden te openen. Dus niet branden?

Alcohol maakt een virtuele dvd drive aan waarin je het image bestand kan "afspelen" zoals je dat met een echte drive en dvd zou doen. Branden is dus in princiepe niet nodig, maar kan wel.
Daarvoor is het de bedoeling dat je een imagebestand sleept naar het venster en niet de losse bestanden. Waarschijnlijk heb jij nu het image bestand al uitgepakt.

Kijk ook hier even voor meer en duidelijke uitleg: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=216457

hoi mensen

ik heb mij het spel medal of honor airborn afgehaald en heb nu een mdf en een mds file maar die eerste is 6.5 gb groot en krijg deze niet op dvd. weet er mij iemand
te helpen.alcohol120 zeg dat de dvd te weinig schrijf ruimte heeft ..ik krijg hem gewoon niet geistaleerd ...groetjes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan