Problemen met ATI Radeon 9250

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag lieve mensen,

daar was ik weer. Ik heb het even heel druk gehad met school vandaar dat jullie niks van me hoorde. Maar ik heb net alles van ATI erafgegooid en die VIA chip drivers geïnstalleerd. Moet ik nu mijn ATI Radeon drivers weer installeren? Want mijn beeld is nog wel schokkerig met scrollen enzo. Ik heb nu btw wel normale kleuren en 1024x768 maar voor hoelang hij dat volhoudt....dat week niet...

groet mark

okidoki

dan zou het dus weer allemaal goed moetenn komen lijkt me

suc6

Leek mij ook na al dat gedoe. Maar ik heb dus die ATI drivers opnieuw geïnstalleerd en de pc opnieuw opgestart. Maar toen hij opnieuw opgestart was, had ik 16 bit kleuren en 1024x768. Ook begonnen mijn pictogrammen (alleen de pictogrammen) op het bureaublad te flikkeren. Even daarna werd het beeld zwart en toen het beeld na een paar sec. weer terug was, was het veranderd in 600x800 ook met 16 bit. Nu heb ik me pc weer opnieuw opgestart en nu ben ik weer terug bij af: ik heb 800x600 met 4 bit kleuren... :confused: wat nu? weet een van jullie het?

Ok, nu ben ik dus nog verder van huis. Ik zie nu helemaal niks meer op mijn beeldscherm. Ik krijg alleen een wit scherm te zien. Ik hoor wel dat de pc normaal opstart enzo (o.a. door het windows opstart geluidje) maar ik kan dus niks zien...Wat kan er nu nog mis zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan