problemen met automatisch verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
325
Beste helper,

Ik heb enkele dagen geleden nogal wat moeten herinstalleren, waaronder mijn alcatel speed touch connection voor verbinding met HetNet. Het is de rode modem met USBconnector.
Voorheen maakte de computer na de opstart automatisch verbinding met de provider. Dat is nu voorbij en dus ongemakkelijk. Ik moet steeds het icoon aanklikken en dan in het scherm "kiezen" aanklikken.
Kan iemand te helpen de zaak weer zo in te stellen dat ik de automatische toestand terug te krijg.
Ik gebruik windows xp

Met vriendelijke dank,

Sijmen Mol
 
Stel je browser als volgt in:

Extra/Internet-Opties/Verbindingen/Nooit een verbinding kiezen

Dennis.
 
antwoord aan Dennis

Beste Dennis,

Ik heb je voorgestelde aktie uitgevoerd. "Kiezen zodra er geen netwerkverbinding is" stond aangevinkt. Ik heb de door jou aangegeven optie aangevinkt en de computer opnieuw opgestart. Geen resultaat helaas. Ik heb toen ook nog de derde optie geprobeerd (altijd mijn standaardverbinding kiezen, en dat is alcatel speed touch) en ook die optie geeft niet het resultaat waarop ik hoop.
Dus er moet ook nog iets anders gebeuren, denk ik.
Ik hoop dat je me verder kunt en wilt helpen; of een ander misschien.
Vriendelijke groet,

Sijmen Mol
 
Beste sjcmmol,

Excuus trouwens van mijn vorig bericht. Het was voor een router bedoeld en geen modem. Zelf gebruik ik al lang geen modem meer. Ik kan mij niet meer herinneren hoe ik dat destijd deed.
Maar bestaat in het menu van je verbinding niet de optie "Automatisch verbinden" of iets dergelijks ?

Mocht je nog steeds niet uitkomen, dan hoop ik van harte dat anderen je kunnen helpen.

Dennis.
 
opgelost

Heet plaatsen van het icoon van speed touch connection in de map opstarten van het opstartmenu van all users gevolgd door enkele veranderingen in windows messenger maakte een einde aan het probleem:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan