problemen met beeldscherm/computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Pronk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
2
Ik zit met het volgende probleem:

- een aantal weken terug merkte ik dat mijn pc wat langzamer werd. Voor mij was dit een spyware of virusalert. Na te hebben gescand e.d. hoopte ik dat het weer was opgelost.

- vorige week viel het beeldscherm weg wanneer ik de pc nog maar net had opgestart. Daarna kwam de pc niet eens meer zover dat ik een user kon selecteren bij het opstarten. Dan al viel het beeldscherm weg (lampje brandt nog wel).

- nu is het zover dat er niets meer gebeurt, als ik mijn pc aanzet. Beeldscherm druk ik aan maar er komt niets en de computer start ook niet echt meer op, zoemende geluid van het opstarten hoor ik niet meer. Wanneer ik een recovery-cd probeer te draaien (probeer ook maar wat) pakt ook de drive deze cd niet echt. (zoemt wel langzaam maar gaat niet echt draaien)

Kortom, er gebeurt niets meer. Ikzelf vermoed een virus doordat de pc steeds langzamer werd, maar iemand anders wees mij op het feit dat het ook hardwareproblemen kunnen zijn die los staan van het feit dat de pc wat langzamer werd.

Hebben jullie een idee wat het is, hoe ik het kan testen en wat ik het beste kan doen.

Groet,

Jan
 
1. Heb je ook een viruswaarschuwing gezien op je scherm?
2. Zit je beeldscherm gekoppeld aan de systeemkast of heeft ie een directe verbinding (eigen stekker zeg maar).
3.Het zou heel goed een fout in de voeding kunnen zijn -hetgeen betekent dat die vervangen moet worden.
 
Hein bedankt voor je reactie,

1. Ik heb geen viruswaarschuwing gezien op mijn scherm, terwijl ik wel de meest recente Norton heb (abonnement).
2. Mijn beeldscherm zit vast met een kabel aan de systeemkast, wat logisch is lijkt me. Het beeldscherm heeft wel een eigen stekker naar het stopcontact.
3. Kun je zien aan de voeding of die stuk is?

Groeten,

jan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan