Problemen met "browse" venster tijdens installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Berichten
2.366
Ik loop de laatste tijd tegen een probleem aan tijdens het installeren van verschillende software. Ik heb WinXp op C:/ en installeer mn software op D:/ . Om dit te bereiken klik ik tijdens het installeren op [browse] en vervang de C door een D.

Nu wil het geval dat tijdens het installeren het "browse" venster in-actief wordt. Met andere woorden; ik krijg (ik denk) van Xp niet voldoende tijd om het installatie-pad te veranderen. Zodra ik het "browse"venster open heb verandert het in minder dan geen seconde in een in-actief venster. Klik ik dan weer op het venster, dan is het weer een moment actief, om vervolgens weer in-actief te worden. Heel vervelend.

Op de schermdumps zie je als voorbeeld dat ik de C in een D wil veranderen en het stukje "\macromedia" wil ik er tussenuit poetsen.

Kent iemand dit verschijnsel? Nod32 en AdAware6Pro zijn up-to-date en geven geen noemenswaardige meldingen.
 

Bijlagen

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    36,4 KB · Weergaven: 26
  • Clipboard02.jpg
    Clipboard02.jpg
    35,5 KB · Weergaven: 24
Update;

Ik ben er inmiddels achter dat het probleem zich voordoet met software die in een eerder stadium al eens geinstalleert is geweest. Wordt een programma verwijdert en later weer geinstalleert, dan loop ik tegen dit probleem aan. Zojuist hetzelfde ondervonden met Route 66 2005.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan