rasger
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2010
- Berichten
- 317
Goeiemorgen allemaal
Sinds de eerste dag dat ik de Ipad kocht heb ik een app van chess.com op de ipad gezet (hier heb ik m eerlijk gezegd bijna voor gekocht) Geweldige app... Nooit problemen mee gehad tot twee dagen geleden..
Zodra ik de app wil opstarten geeft hij het volgende aan: Error the app is unable to connect to Chess.com. This could be due to your conecttion, or a temporary problem with Chess.com. Please try again soon.
Naja ik ben dus al twee dagen af aant wachten en kan nog altijd niet connecten, wie weet wat ik kan doen?
Ik zelf heb me al geprobeerd uit te loggen en weer opnieuw in te loggen maar dat werkt dus ook niet, en ook aant denken om de app te verwijderen en opnieuw erop te zetten maar meen ergens een jaar geleden te hebben gelezen dat je dan in de app-store te lezen krijgt dat de app al gedownload is... denk dat dit probleem wel opgelost zal zijn maar wacht toch ff op ideeen van jullie kant..
b.v.d. allemaal
Ger
Btw internet connectie heb ik..
Sinds de eerste dag dat ik de Ipad kocht heb ik een app van chess.com op de ipad gezet (hier heb ik m eerlijk gezegd bijna voor gekocht) Geweldige app... Nooit problemen mee gehad tot twee dagen geleden..
Zodra ik de app wil opstarten geeft hij het volgende aan: Error the app is unable to connect to Chess.com. This could be due to your conecttion, or a temporary problem with Chess.com. Please try again soon.
Naja ik ben dus al twee dagen af aant wachten en kan nog altijd niet connecten, wie weet wat ik kan doen?
Ik zelf heb me al geprobeerd uit te loggen en weer opnieuw in te loggen maar dat werkt dus ook niet, en ook aant denken om de app te verwijderen en opnieuw erop te zetten maar meen ergens een jaar geleden te hebben gelezen dat je dan in de app-store te lezen krijgt dat de app al gedownload is... denk dat dit probleem wel opgelost zal zijn maar wacht toch ff op ideeen van jullie kant..
b.v.d. allemaal
Ger
Btw internet connectie heb ik..