Problemen met Core 2 Duo E8600

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterSpooky15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2015
Hallo,

Ik heb een probleem met me E8600 ik had hier voor de E6750 windows 8.1/10 werkte prima maar toen ik de E8600 er in doe start hij windows 8.1/10 wel op normaal zo als altijd en dan op nieuw start wil hij niet veder dan windows boot dan krijg ik de fout 0x00005D dat is geen stop fout maar een start fout lijkt mij:(:eek:

windows 7 werkt prima er mee eigenlijk heel vreemd want de E8600 hoort gewoon te werken met windows 8.1/10:thumb:

Alvast bedankt voor het reageren.

Met Vriendelijke Groet,

Niels Mulder

Welkom op helpmij.nl :thumb:

Ergens logisch, windows ziet door de vernieuwing van de cpu een grove systeemwijziging en zal het vermoedelijk daarom niet meer doen.
Een herinstall is de enigste optie.

Al geprobeerd aleen Windows 7 wil dat en 8/10 niet heb al op een andere computer het geprobeert installeren en dan de hardeschijf weer in mijn desktop gedaan dan krijg ik die fout en installeren van 8/10 wil niet bij het booten van de installatie loopt hij vast

Groet Niels

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is ook logisch, je moet ook windows installeren op de pc waar die moet komen. Je kan geen installatie doen op een andere pc en dan die installatieschijf prikken in een andere computer.

Probeer je dan de 64bit of de 32 bit te installeren?
In geval van 64 bit, zo min mogelijk ram geheugen er in laten zitten en dan de 64bit installeren.

Heb ook al geprobeerd om Windows 8/10 te installeren 64 bit is het maar als ik Windows Server 2012 R2 installeer doet het wel gewoon

Windows 8/10 loopt hij vast als hij boot van usb stick bij de logo Windows 7/server 2012 doet hij het prima maar Windows 8/10 is gewoon compatible met die processor (heel raar)

Heb 8GB Ram geheugen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan