Problemen met Counterstrike

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gratiz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Problemen met opstarten CS: Source

Hejz,

Verhaal vooraf:
Ik speel Counterstrike: Source, dit spel heeft altijd op mijn computer gewerkt. Ik heb sinds kort windows XP opnieuw op mijn computer geïnstalleerd, maar ik kwam erachter dat mijn geluid nu niet werkte. Alsnog Counterstrike geïnstalleerd en ik kon wel spelen alleen toen zonder geluid. Ik dacht dat het geluid een installatie probleem was van Windows XP en ik had het weer geïnstalleerd. Geluid deed het nog steeds niet, ik heb toen de driver cd gepakt die bij de pc zat toen ik die aankocht, wat al een aantal jaar geleden is. Ik neem aan dat deze drivers verouderd zijn. Ik had het dus op mijn computer gezet en mijn geluid werkte weer, toen had ik Counterstrike er weer opgezet.

Nu het probleem:
Als ik nu Counterstrike wil opstarten, valt mijn computer uit en start weer opnieuw op. Ook tijdens de installatie stond er dat directX 9.0b of hoger niet op de computer stond, ik heb die wel gedownload, maar het helpt niet veel.

Ik heb een Fujitsu Siemens computer en ik heb weinig verstand verder van computers. Wie kan mij verder helpen, ik denk dat ik oude drivers heb, maar weet niet waar ik nieuwe kan vinden, of weet iemand een ander probleem, ik hoor het graag.

Laatst bewerkt:
Ik ben er al achter ik moest de nieuwste ATI downloaden en instaleren, hij loopt weer perfect :thumb:

Mooi dat je zelf de oplossing hebt gevonden. ;)
Veel plezier met het spel dan maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan