Problemen met de oprera explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb vanmiddag de explorer van opera gedownload. Nu kan ik geen contact maken met radioprogramma`s. Er wordt een gevraagd een plug te instaleren. Kunnen jullie mij vertellen welke plug ik dien te instaleren voor de radio ontvangst. Met de windows 8 explorer had ik nergens last mee en kon gewoon mijn radio programma`s beluisteren en nu niet meer. Hoor graag van jullie.

plug in opera radio

Je hebt de Windows Media Player plugin nodig voor deze site.
http://cid-94a12102e5094675.skydrive.live.com/self.aspx/Public/OperaWMP|_Plugin.exe .

Start de installer en pak de npmswmp.dll uit naar de Opera plugin map (het pad naar de map kun je vinden onder Help --> Over Opera).

Om een goede plugin ondersteuning te hebben op het web is het raadzaam om zowel Real Player als Quicktime Player op je computer te installeren.

Janvaane,

Bedankt voor de info :thumb: Ik kan nu weer de radio ontvangen :) Ik had zowat de opera explorer eraf gegooid. Hte is wel ff iets anders dan de windows explorer 8.

Groet,
Reindert

Janvaane,

Ben ik nog even. Heb jij misschien verstand van ubuntu besturingssysteem? Ik zou het graag willen instaleren op mijn D schijf. Ik heb geprobeerd het te downloaden maar het is mij niet gelukt. Als jij het weet dan hoor ik het graag.

Groet,
Reindert ubuntu

ubuntu

heb nog een cd liggen voor je...ubuntu 5.2
draait als een blok , maar de rest van de wereld draait niet met linux
Fedora, Suzi, Redhad..heb je allemaal gehad en ja ik heb het gehad met Linux
je mag ze hebben...postcode huisnummer?

Janvaane,

Alsvast bedankt. Ik zie het wel met de post verschijnen.

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan