Problemen met de Radeon HD 3650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jannickvis

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
9
Hallo, ik zit met een probleem ne ik hoop dat iemand mij kan helpen.

ik heb laatst een Radeon HD 3650 aangeschaft. ik krijg hem alleen niet werkend op mijn pc.
ik had daarvoor een on-board videokaart van Nvidea. deze heb ik verwijderd en de mijn nieuwe Radeon erin gedaan. ik heb ook de driver geïnstalleerd via de bijgeleverde CD-rom. vervolgens heb ik op internet de nieuwste drivers erop gezet.

ik heb aan mijn PC 1 beedscherm aansluiting, maar met mijn nieuwe videokaart videokaart moet ik neem ik aan mijn scherm op de videokaart aan sluiten, hier zitten 2 aansluitingen op, waarop ik mijn scherm (door midder van het bijgeleverde verloopstekkertje) kna aansluiten. als ik mijn scherm aansluit op de videokaart krijg ik geen beeld.

als ik het Catalyst Control Center open, krijg ik te zien dat de grafische adapter, de adapter van mijn oude Nvidea videokaart is. deze kan ik niet wijzigen.

ik zou erg graag geholpen willen worden hiermee.
als je meer informatie wilt kan je dat altijd vragen, dan zal ik het geven

alvast bedankt,
Jannick van de Vis
 
kleine aanvulling

ik heb net gekeken naar het programma 'DriverCleaner' maar de linken die ik kom vinden werkten niet. (ik heb trouwens Vista Premium)

Jannick
 
miss kan je proberen even in je bios je onboard vga uit te schakelen
 
ehuum... ik kan wel iets met PC's maar ik ben ook weer niet bepeeld een genie:eek:
wat bedoel je met 'bios' ?
 
oke, dus tijdens het opstarten vna ijn pc kom ik met 1 van die knoppen (combinaties) in de BIOS ?

ik kom dan op een scherm, zwart met witte letters. boven en onder een witte balk
keuze tussen 3 verschillende veilige modusen
logboek registratie inschakelen
video met lage resolutie inschakelen
laatst bekende juiste configuratie
(en nog een paar)
of windows normaal starten

zit ik daar wel goed ?

ik zit ook nog even te kijken, moet het niet gewoon mogelijk zijn via het configuratiescherm ? bijvoorbeeld bij apparatenbeheer. daar zie ik bij beeldscherm adapters de Nvidea staan

Jannick
 
nee, je moet vanaf je je pc aan zet 1 knop te gelijk in uit blijven doen. zo moet je alle knoppe langs
 
•Ctrl+Alt+Ins after Ctrl+Alt+Del

betekend dit dat je Ctrl+Alt+Del en daarna Ctrl+Alt+Ins moet doen ? wat staat dat er onlogisch...

•Ctrl+Alt and +
bedoelen ze daarmee: control alt +
?
 
weet iemand anders misschien hoe je de grafische adapter van een on board videokaart uitschakeld ?
er zijn ongetwijfeld meer mensen die een videokaart hebben gekocht voor hun pc waar een on board videokaart in zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan