problemen met de recovery disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffan

Banned
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
51
ik heb een probleem met een computer van een kennis. het is een Eager pc--laser (laser computer europe b.v.)
de computer werkte niet meer goed en heb ik gezegd dat ik hem wel zal opschonen alles eraf doormiddel van formatteren.dit heb ik vaker gedaan met deze computer en de recovery diskette. alleen nou lukte het niet. ik zal het uitleggen.

na het formatteren doe ik de bijgeleverde recovery diskette erin op de diskette staat recovery cd (v5.1)
dan typ ik achter A:recovery dan begint hij dan krijg ik het bericht plaats de windows cd in de cd-rom speler indien geen cd heeft zal de procedure naar de setupbestanden op uw harde schijf zoeken en dan krijg ik het bericht windows setup niet gevonden de recovery wordt afgebroken..wie kan mij helpen
 
Beste Steffan,

Aangezien Laser Computer Nederland B.V. failliet is en de ondersteuning onder gebracht is bij een ander bedrijf, die qua ondersteuning niet helemaal optimaal is.

Adviseer ik je het volgende:

wat je zou kunnen doen is de harde schijf van je kennis eruit halen en die in je eigen pc stoppen, dan formatteer je die harde schijf en installeer je windows vanuit je eigen pc op die harde schijf van je kennis. En ga je opzoek naar de juiste drivers op het internet.

Dit is natuurlijk een optie.
 
Ik heb de hardeschijf geformateerd dat is ook gelukt
dan ben ik weer bij de A schijf. doe de recovery diskette erin. scant hij op fouten dan gaat ie voorbereiden dat gaat dan tot 100% dan wil die beginnen met de recovery maar dan krijg ik de melding om er dus een cd in te doen en als je die niet hebt moet ik verder druken dan pakt die de diskette maar dan krijg ik dus de melding dat hij windows setup niet kan vinden en de recovery wordt afgebroken...............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan