problemen met de videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

PPSBraun

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
hallo allemaal,

Ik heb thuis een pc staan en die heeft het altijd wel goed gedaan. tot gisteren, ik wilde een spel opstarten en precies op het moment dat de videokaart hogere prestaties moest leveren ( het beginnen van de 3d wereld) .. spel: WarRock, kreeg ik 5 verticale strepen op mijn scherm over de gehele hoogte, ze zijn ongeveer 2 cm breedt, en ze veranderen steeds van kleur , de rest van het scherm zijn nu ook duidelijke verandereingen te zien want alles ziet er nogal blokkerig uit.
nu heb ik al het volgende geprobeerd:
- kabels opnieuw aangesloten
- nieuwe monitor aangesloten
- computer open gemaakt en helemaal schoon gemaakt
- virus scanners laten lopen

het probleem doet zich gelijk al voor tijdens het opstarten van de computer, dus bij het standaart windows scherm op het begin is het ook al..... daarom denk ik dat het schade is aan de videokaart, maar ik weet niet hoe ik dit moet testen en/of wat ik eraan moet doen.

misschien kan iemand hier mij helpen

met vriendelijke groeten

Joost

Het lijkt er inderdaad op dat je videokaart is overleden. Als eerste zou je eens kunnen proberen om ergens een videokaart te lenen om die eens te proberen. Of als je een beetje een schappelijke winkel in de buurt hebt een kaart kunnen kopen met de afspraak dat als dat niet het probleem is je de kaart weer in kunt leveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan