Problemen met downloaden Apps op mijn Samsung Smart TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
40
Sinds een paar dagen heb ik een Samsung UE40F7000 Smart TV. De TV is verbonden met een LAN kabel en ik kan met de webbrowser het internet op. Tevens heb ik een HUMAX decoder erop aangesloten Wat echter niet lukt is het downloaden van Apps zoals bijv. Skype. Als ik op de icoon OK geef om te downloaden krijg ik een zwart scherm en gebeurt er niets. Als ik OK geef op het veld: ''meld u hieraan voor SKYPE account video bellen. Hier aanmelden' Dan krijg ik hetzelfde: weer een zwart scherm. Ik heb wel een Samsung account aangemaakt. Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank.
 
je moet ook aangemeld zijn bij samsung smart tv om apps te downloaden ook zo bij philips smart tv die ik bezit
 
Beste PC Freak
Ik heb een Samsung account aangemaakt. Maar toch kom ik niet verder. Een enkele keer is het mij gelukt om bij het aanmeldscherm van Skype te komen maar dan wordt ik er weer uitgegooid en blijft het scherm akeling zwart.
 
heb je ook auto aanmelden bij Samsung aanstaan???
anders werkt al t andere echt niet
 
Kan geen apps downloaden op Samsung Smart TV

Ik dank jullie. Ik heb inmiddels kontakt gehad met Samsung. Ze hebben hulp op afstand geboden. Via een meld code kan Samsung toegang tot mijn TV krijgen. Het bleek niet aan mijn TV te liggen maar het probleem lag ergens op de server bij Samsung. Het is nu geregeld en het werkt!!
 
Kijk.....das mooi... op een bepaald moment moet je overwegen contact met ze op te nemen, het ligt niet altijd aan ons...
Fijn dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan