Problemen met downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

krokus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2007
zelfde probleem

Ik heb een probleem met Internet explorer 7. De knoppen extra, opties etc. zijn niet meer zichtbaar, ik kan niets downloaden via IE7 en de del-knop doet het niet. In outlook express doet de del-toets het ook niet. Systeemherstel geprobeerd, maar dan geeft hij aan dat hij geen herstelpunt kan maken. Als ik IE 7 probeer te verwijderen, krijg ik een melding dat het niet gaat. Ik vrees dat ik de hele computer opnieuw moet installeren. Heeft iemand een goede (betere) oplossing? Ik heb inmddels wel firefox, dus ik kan wel via firefox iets downloaden. Het IE-fix programmaatje en Ccleaner heb ik al geprobeerd (zonder resultaat). Bedankt voor de tips!

Laatst bewerkt:
@krokus het is niet netjes om iemand anders zijn/haar vraag te kapen. Heb je een probleem open dan een eigen topic.

sorrie

Beste Michel,

Heb het forum net ontdekt, maar ben nog niet erg handig ermee. Sorrie! Ik was blij te lezen dat meer mensen het zelfde probleem hebben, helaas hielp de oplossing niet. Ik ga wel even verder op de site zoeken (en anders zelf proberen een topic te starten).

computerschaapje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan