Problemen met downloadprogramma emule.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny19811

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
1
Hoi iedereen,

Ik heb al enige tijd het programma Limewire op mijn computer staan dat het met de muziek zeer goed doet, alleen veel films en media kan het niet gevonden krijgen waarop Limewire uiteindelijk met de melding ``kan het bestand niet vinden`` naar voren komt:(

Zodoende ben ik eens op zoek gegaan naar een ander downloadprogramma en ben inmiddels bij ´´Emule v0.48a´´ uitgekomen dat ik zonder problemen heb kunnen installeren en inmiddels met veel tijd en informatie van div. forums zoals: op www.emule.net maar zeer beperkt aan de gang heb gekregen. Op de gevonden liedjes en films heb ik dit programma 3 uur laten draaien maar tevergeefs buiten een enkele keer een paar kb geen enkele actie in het downloadingsproces vernomen.

Maar ondanks al die informatie over firewalls, het proberen van verschillende internetservers (via http://www.gruk.org/server.met.gz) en poorten blijft de verbinding er toe maar zeer beperkt, de pijltjes rechtsonder inbeeld blijven ongeacht wat ik probeer maximaal op geel staan en worden maar niet groen.

Hierna weet niet meer wat ik er met mijn firewall ofzo nog aan kan doen en hoe ik de eventueel nog mogelijke poorten buiten de 4661 en 4662 om zowel via mijn router, firewall als emule zelf nog zou kunnen configureren en achterhalen. Die 2 poorten doen het zoals ik in het begin van dit stukje al in grote lijnen beschreven heb maar zeer beperkt.

Ik hoop dat deze informatie voldoende voor jullie is om een beeld te krijgen van dit probleem en me hier mogelijk iets verder in kunnen helpen.

Dank jullie wel,

Gr. Danny19811
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan