problemen met draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

tortellini

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
24
ik ben ten einde raad en hoop dat iemand me kan helpen..

ik ben al meer dan een jaar draadloos aan het internetten met een D-link 614+ ... laatst heb ik (vraag me niet waarom) iets gewijzigd in de instellingen van de router, via http://192.168.0.1... maar nu heb ik geen verbinding meer.. het lijkt me dat het iets te maken heeft met het IP adres wat niet meer klopt ofzo.. ik begrijp iets van netwerken, maar niet al te veel..
Heb een paar dagen geleden geprobeerd met systeemherstel terug te gaan naar de oude instellingen en dit werkte inderdaad... maar helaas voor maar heel even.
ik kan dus wel gewoon internetten als ik de ethernetmodem gelijk aan m'n laptop hang, maarja... draadloos is toch altijd handiger!

wie kan me helpen? misschien ben ik niet volledig in m'n verhaal, dan hoor ik het ook graag

grtz.Ben
 
weet je nog wat je hebt gewijzicht


kan je nog wel met andere systemen met je draadloz netwerk werken.


je kan hem resetten en alles opnieuw instellen met alle kwelling opnieuw
 
Nee, heb nog een Mac aangesloten (niet draadloos) maar die doet het dus ook niet via de router.
Heb de router al gereset, maar nogsteeds heb ik geen toegang.

Volgens mij heb ik iets met ip gewijzigd ...
 
als je alles reset dan moet je alles opbieuw instellen. en de mac kun je beter aan zetten op je moet op alle systemen je mac toevoegen maar ik weet niet hoe dat moet
 
hoe heb je dat voormekaar gekregen.

ook niet als je je router reset kom je er dan ook niet in?
 
haha.. ja, als ik dat had geweten had ik hier nu niet gezeten...
nee, ook met resetten geen effect..
m'n pc vind overigens wel het netwerk, en geeft aan dat de signaalsterkte zeer goed is!
 
dan zul je moeten kijken met je laptop dan
zie je wel jouw signaal??
 
ja, de laptop vind het signaal.. maar dat is ook alles..
volgens mij gaan we er niet uit komen..
 
is die lan kaart in je laptop ingebouwd?
en kan hij op het internet :-D
 
? wat bedoel je?
ik heb idd een ethernetkaart in m'n laptop + een wireless connection..(normaal gesproken)
 
router wordt niet gevonden

router is van het merk d-link (614+)

nog een vreemdere ontwikkeling... ik heb opeens weer een verbinding, maar deze verbinding is per ongeluk tot stand gekomen doordat ik de kabel die uit de modem komt in de verkeerde poort van de router heb gestoken (niet in de normale ingang, maar dus eigenlijk in een uitgang)
het werkt dus momenteel wel... maar niet zoals het zou moeten werken..

ik snap er nets meer van.. jij wel?
 
dus nou doet alles het zoals je het wilt draadloos en al.

als dat zo is dan gewoon vanaf blijven.
 
ja gewoon afblijven en zo laten :p
kan verkeerd contact zijn die iets in de chip van je router heeft omgeschakeld:confused:
 
en..
ik heb daar ook ervaring mee dat het volgens mij niet goed was. ik veranderen en toen weer een week zitten **** me da ding

dus gewoon vanaf blijven
 
probleem is nog niet opgelost.. hoe krijg ik contact met m'n router... :eek:
er wordt gevraagd om een wachtwoord... het wachtwoord waar ik 100% zeker van ben blijkt niet te kloppen... wat nu?

Tot nu toe bedankt hoor! :)
 
hmm mss eens naar adsl of telenet wat je ook hebd dit probleem zeggen het kan ook ligge aan hun:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan