Problemen met draadloos verbinding HP Pavilion DV6-2120ED en Sitecom 342

Status
Niet open voor verdere reacties.

maartenede

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2010
Berichten
5
Heb paar dagen geleden de HP Pavilion DV6-2120 gehaald en een Sitecom 342 router gekocht.
Heb hem toen aangesloten en na een beetje geouwehoer had ik draadloos internet.
Maar nu heb ik opeens geen verbinding meer, als ik op 'verbinding maken' klik komt er testaan 'Er kan geen verbinding worden gemaakt met Sitecom748088'.
Dan klik ik op Probleemoplossen komt er testaan:
1. Koppel het apperaat los of schakel het uit.
2. Wacht minimaal tien seconde nadat het apparaat is uitgeschakeld.
3. Schakel het apparaat opnieuw in of steek de stekker in het stopcontact.
Druk op de knop reset en laat deze snel los als u een router of toegangspunt met ingebouwde accu opnieuw wilt starten.
Snap er geen ene hol meer van en heb het geprobeert volgens mij alleen lukt nog steeds niet:s
Wat moet ik doen?
 
gewoon proberen de hp adapter er uit te halen en er weer in te doen. ik heb ook vaak dat probleem met mijn gigaset 108, en dan lukt dat altijd.

succes!
 
Heb paar dagen geleden de HP Pavilion DV6-2120 gehaald en een Sitecom 342 router gekocht.
Heb hem toen aangesloten en na een beetje geouwehoer had ik draadloos internet.
Maar nu heb ik opeens geen verbinding meer, als ik op 'verbinding maken' klik komt er testaan 'Er kan geen verbinding worden gemaakt met Sitecom748088'.
Dan klik ik op Probleemoplossen komt er testaan:
1. Koppel het apperaat los of schakel het uit.
2. Wacht minimaal tien seconde nadat het apparaat is uitgeschakeld.
3. Schakel het apparaat opnieuw in of steek de stekker in het stopcontact.
Druk op de knop reset en laat deze snel los als u een router of toegangspunt met ingebouwde accu opnieuw wilt starten.
Snap er geen ene hol meer van en heb het geprobeert volgens mij alleen lukt nog steeds niet:s
Wat moet ik doen?

Hallo,

Kijk eens even in 'apparaatbeheer' en onder 'netwerkadapters" of je wifi verbinding nog vermeld staat. Zelf heb ik dat al voor de tweede keer dat hij er uit ligt. De eerste keer in de garantie periode en nu ook weer. Ik gebruik nu gekabeld of de USB stik die bij m'n router is geleverd.
Er moet dus staan zoiets als : "802.11n wireless Lan card" .Als er een vraag teken bij staat is de driver er uit . Als er helemaal niets van wireless staat is heel de kaart weg ???
Vraag me ook even niet waar naar toe , want ik heb het dus ook op mijn HP Pavillion .

Groetjes Andre
 
gewoon proberen de hp adapter er uit te halen en er weer in te doen. ik heb ook vaak dat probleem met mijn gigaset 108, en dan lukt dat altijd.

succes!

Kun je die er dan uit halen ????
Bedankt eventueel voor de tip .

Gr. Andre
 
Pff ik had iets doms gedaan, tipisch iets omdat ik er geen ervaring of verstand van heb:eek:
Had bij de verschillende routers bij mijn eigen op eigenschappen geklikt en toen bij ww een nieuw ww ingetypt.
Maar dat bleek dat je daar gewoon het huidige ww moest zetten.
Toch allemaal bedankt.
Kan wel dicht nu:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan