Beste mensen,
Al sinds een paar weken heb ik problemen met de drivers voor mijn GTX 660 kaart.
Bij elk spel wat ik tegenwoordig wil spelen (Diablo 3, Battlefield 4, World of Warcraft, Watchdogs) loopt mijn game na ongeveer 10 minuten vast en floept naar het bureaublad. Soms zelfs BSOD waar ik dan een harde reset moet doen om mijn pc weer aan de gang te krijgen.
nvlddmkm.sys freezed en gaat naar bureaublad. (voornamelijk bij Diablo3)
nvlddmkm.sys BSOD system crash hard reboot nodig. Voornamelijk Watchdogs)
DXGI_Error_Device_Hung "The device is hung wich is typically caused by issues in the graphics driver".(Battlefield 4)
Dit zijn de fouten die ik krijg en ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik heb verschillende driver versies gedownload van de Nvidia site, allemaal schoon geïnstalleerd maar de fouten blijven maar komen. En ja ook uiteraard de laatste 337.88
Nieuwe Bios A11 geïnstalleerd + een driver voor mijn CPU.
Kast opengemaakt om te kijken of er veel stof in zat maar mijn desktop kast is echt brandschoon.
Videokaart eruit gehaald (ook brandschoon) en weer terug gestopt.
Temperaturen bekeken met verschillende tools en ik kom niet boven de 60 graden met welk spel dan ook.
Dus dat mijn systeem oververhit raakt lijkt me ook heel sterk.
Ook stresstesten gedaan met bijvoorbeeld FurMark en op een resolutie van 1920/1080 blijft mijn systeem netjes rond de 60/70 graden.
Iemand ook maar enig idee wat ik hier aan kan doen?
Systeem is trouwens:
CPU: Intel core i7 CPU 930 @ 2.80 hz
RAM: 8 gb
Graphics card: Geforce gtx 660 Twin Frozer III
En mijn desktop is een Alienware Aurora voor het geval dat van belang kan zijn.
Al sinds een paar weken heb ik problemen met de drivers voor mijn GTX 660 kaart.
Bij elk spel wat ik tegenwoordig wil spelen (Diablo 3, Battlefield 4, World of Warcraft, Watchdogs) loopt mijn game na ongeveer 10 minuten vast en floept naar het bureaublad. Soms zelfs BSOD waar ik dan een harde reset moet doen om mijn pc weer aan de gang te krijgen.
nvlddmkm.sys freezed en gaat naar bureaublad. (voornamelijk bij Diablo3)
nvlddmkm.sys BSOD system crash hard reboot nodig. Voornamelijk Watchdogs)
DXGI_Error_Device_Hung "The device is hung wich is typically caused by issues in the graphics driver".(Battlefield 4)
Dit zijn de fouten die ik krijg en ik weet niet meer wat ik moet doen.
Ik heb verschillende driver versies gedownload van de Nvidia site, allemaal schoon geïnstalleerd maar de fouten blijven maar komen. En ja ook uiteraard de laatste 337.88
Nieuwe Bios A11 geïnstalleerd + een driver voor mijn CPU.
Kast opengemaakt om te kijken of er veel stof in zat maar mijn desktop kast is echt brandschoon.
Videokaart eruit gehaald (ook brandschoon) en weer terug gestopt.
Temperaturen bekeken met verschillende tools en ik kom niet boven de 60 graden met welk spel dan ook.
Dus dat mijn systeem oververhit raakt lijkt me ook heel sterk.
Ook stresstesten gedaan met bijvoorbeeld FurMark en op een resolutie van 1920/1080 blijft mijn systeem netjes rond de 60/70 graden.
Iemand ook maar enig idee wat ik hier aan kan doen?
Systeem is trouwens:
CPU: Intel core i7 CPU 930 @ 2.80 hz
RAM: 8 gb
Graphics card: Geforce gtx 660 Twin Frozer III
En mijn desktop is een Alienware Aurora voor het geval dat van belang kan zijn.