• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Problemen met dropdowns in Excel sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Ik ben met een financieel plan bezig (privégebruik) en er staat in meerdere formules het woord dropdowns. Maar ik heb dropbox op mijn computer staan. Zou het daarmee te maken hebben dat ik een foutmelding krijg? (#VERW!) Moet ik dropbox verwijderen van mijn computer?

Dropdowns in excel heeft niets met dropbox te maken, je moet dropbox niet verwijderen, maar post een gelijkend vb bestandje dan hebben de formule goeroes onder ons het zo opgelost.

Het blad 'dropdowns' staat niet in het bestand. Verder heb ik geen idee wat de bedoeling is.

Ik heb het idee dat jouw vraagstelling te onduidelijk is. in het voorbeeldbestand wordt er in de formule verwezen naar een tabblad "Dropdowns". Deze is in jouw voorbeeld niet aangegeven. Dan krijg je vanzelf een foutmelding #VERW! (melding dat er een verwijzing niet klopt). Ik weet niet waar je de formule vandaan hebt en van daaruit kijken wat er in het tabblad "dropdowns" staat.

Je zult of duidelijker aan moeten geven wat je wilt bereiken met de formules, of een beter voorbeeldbestand aangeven. Aan het huidige voorbeeldbestand is geen logica te herleiden en daarmee ook geen oplossing.

Laatst bewerkt:
In het eerste blad van het bestand waar ik de foutmelding krijg, staan verschillende rolmenu's (dropdowns) en die is in het 2e blad verwerkt. Maar daardoor krijg ik dus die foutmelding en ik heb geen idee hoe ik dat weg krijg.

Maak even een voorbeeldbestand met wat je hebt en wat je wilt bereiken op blad2. Zoals door abevleeming al aangegeven is de logica niet te vinden.

Inmiddels heb ik de dropdown menu's gemaakt waar ik ze wil hebben. En het is nu eindelijk gelukt!

Laatst bewerkt:
Mogen we het resultaat ook zien? Anders heeft dit forum weinig nut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan