Problemen met dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Recycleer

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2001
Beste medemens,

Gisteren heb ik me een dvd brander aangekocht en geinstalleerd,nu dezen avond heb ik al twee maal geprobeerd een dvd te branden ,maar tweemaal zonder succes......
De liteon (ldw- 811 s) werd direct na de installatie herkend door xp, ik heb niets moeten installeren.
Aangezien ik mijn cd brander gewoon verwisseld heb door die dvd brander herkende nero expres de brander ook.
Nu deze avond probeerde ik een data schijf aan te maken ( van 5 divx bestanden van ca. 750MB 't stuk)
Voor het branden moest ik een image aanmaken ,en daarna werd het branden gestart en succesvol voltooid ,maar als ik daarna de dvd wil bekijken blijkt er niks op te staan G:/ is niet toegangkelijk onjuiste functie .
Ik heb nu al tweemaal geprobeerd eenmaal met een dvd+ rw 4x en de tweede maal met dvd+R 4x
Heb ik iets over het hoofd gezien .........

HELP

Dankt u.

Kies je bij Menu > recorder wel de juiste speler?

Dan maak je dus een image op je harde schijf, je brandt niets op DVD. Als je daar (menu > recorder) niet de Lite-on ziet staan dan heb je wellicht een OEM model van Nero en zul je toch de versie die je bij je brander hebt gekregen moeten installeren.

OEM versies van NERO werken alleen op de brander waarbij die versie geleverd is.

De brander die er in zat was ook een liteon, op het eind van het proces krijg ik de melding brandproces voltooid.
Bij die nieuwe liteon zit er enkel "sonic My Dvd"
en power dvd, dus niet de software om te branden .

De software van sonic was toch om dvd 's te branden....

Sorry ...........................

Laatste versie Nero

Mijn NEC 2500A wordt door Nero alleen herkent door versie 6 of hoger (ik heb 6.3.0.2) en niet door versie 5.5....
Dan zie ik alleen maar image branders.
Dus probeer een latere versie van Nero.
Op de ahead-site van Nero staat wel een trial versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan