problemen met dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

eitjuuh

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Hallo,,
Ik heb even een vraagje over mijn medion computer van de aldi.
De dvd brander (station G) verdwijnt af en toe. Als ik dan bij deze computer kijk zie ik maar 1 schijfstation staan en kan ik dus ook niks branden of kopieren. Ik kan de cd-lade dan ook niet open doen. Als ik de computer dan opnieuw opstart staat hij er vaak wel weer tussen en kan ik weer kopieren maar ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ie weg is. Net alsof de pc hem niet goed ziet. Misschien kunnen jullie mij helpen?
Groeten

het is dus een computer neem ik aan ?
ben je ooit in de pc gekomen?
Dus in de kast (Behuizing)

het kan zijn dat de kabel niet zo goed is die er nu in zit.
probeer even een andere ide/sata kabel en probeer het weer eens.

ja het is een computer en nee ik heb zelf nooit eraan gezeten/gesleuteld

Oke en Weet je wel hoe een Pc inelkaar zit jem oet bij de dvd speler ff alle kabels aan drukken [VOORZICHTIG]

LET OP : Als je dit niet kan laat het dan iemand doen die vertand heeft want strx maak je iets stuk pc's zijn zo gevoelig tegenwoordig:D

ik heb de de stekkertjes aangedrukt met die rood, geel en zwarte draadjes eraan.
er zit ook een soort brede platte snoer aan de dvd brander, wat moet ik daar mee doen?

Ik heb gedaan wat jullie zeiden en alles stekkertjes zitten nu goed aangedrukt maar het is er niet beter op geworden. Dvd brander verdwijnt nog steeds en ook de kaartlezer voor mmc en sd enzo is nu verdwenen en werkt dus niet meer

Laatst bewerkt:
Is je pc 100% virus en malware vrij?
Heb je ook nog garantie? Misschien zou je dit probleem ook nog voor kunnen leggen aan Medion.

het probleem is juist dat ik geen garantie meer heb anders had ik medion er wel na laten kijken. pc is virus-vrij volgens norton.

Dan denk ik dat het aan het MOBO Licht Druk daar eens de kabels aan nog voorzichtiger!

ik heb ook die kabels aangedrukt maar het helpt ook niet
ik breng mijn pc nu weg ter reparatie want ik kom er zelf niet uit
toch bedankt voor jullie hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan