Problemen met dvd-drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasger

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
L.S

Vandaag een nieuwe grafische kaart gehaald. De oude eruit gehaald, nieuwe erin..
Heb ik een dvd met drivers in de dvd-drive gedaan, begon de pc nadat ik op ok duwde te installeren. Ik denk alles gaat goed. Dus ik tijdens het installeren de zijplaat van de pc er weer in aant schuiven (van de kast). Valt de pc uit. Naja ik de kast verder afgesloten en de pc weer aangezet.. alles goed... Wil ik de drivers verder installeren, leest de dvd-drive de dvd niet meer...
Andere dvd's pakt ie ook niet meer, de klep gaat wel open en dicht maar je hoort helemaal niet dat ie wil lezen, alleen openen en sluiten doet het nog :s
Ik denk dat kan niet veel zijn, dus de kast weer opengemaakt en gekeken of er ergens misschien een stekkertje losgegaan is.. nee dus.. toen maar gekeken of hij in t config-gedeelte een fout aangaf.. ook niet..

Ik snap t niet.. dus hoop dat jullie een idee hebben?

BVD Ger

Edit:

Nou breekt mijn klomp :shocked:
Ik heb er net een oude dvd-speler ingezet en die doet het wel.
De 'nieuwe' er weer in en die doet het niet.. het kan toch niet dat de dvd-speler kapot is alleen doordat ik de kast dichtmaakte?? (kortsluiting ofzo) :(

Waarschijnlijk ben je statisch geladen geweest en is je dvd-speler naar zn grootje gegaan hierdoor, althans de chips die erin zitten.
Ben blij dat het alleen je dvd speler is en niet meer.... Prullenbak en een nieuwe halen zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan