Problemen met DVD en CD brander

• Onderwerp starter Onderwerp starter obiku
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

obiku

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Een hele tijd geleden heeft mijn Ultra ATA controller het begeven..... Geen enkele HD was namelijk meer aan te spreken. In eerste instantie heb ik gekeken of de HD niet defect was, maar in een ander systeem werkte deze perfect.

Daarom heb ik een nieuwe Controller gekocht, en hierop mijn HD weer aangesloten. Alles leek goed te werken, tot ik een DVD wilde gaan branden.
Het station kan wel DVD's afspelen, maar zodra ik er een lege DVD instop om hierop data of een film te branden, lijkt het er op dat Roxio netjes zijn werk doet. Maar iedere keer tegen het einde van het brand process krijg ik een foutmelding te zien.
Als ik daarna probeer te kijken wat hij wel op DVD heeft geschreven, lijkt de DVD gewoon leeg te zijn. Maar de DVD valt niet meer te gebruiken. Net alsof de DVD wel afgesloten is?????

Dan de CD-RW, vanaf het zelfde moment dat de problemen met de DVD speler zij begonnen kan ik geen enkele CD meer lezen met het CD-station.

Windows apparaatbeheer geeft aan dat bij apparaten correct werken.

Mijn Systeem bevat 2 HD's en 1 CD-RW en 1 DVD-RW. De DVD-RW hangt samen met HD 1 aan één IDE controller, en de CD-RW hangt samen met HD 2 aan de secundaire IDE controller.

Hoop dat ik genoeg info gegeven heb, en dat er iemand is die me een stap verder in de oplossende richting kan geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan