Yes. geen dank , als dit 3 min duurd kan het miss een probleem zijn met geheugen (ram).
Ik weet niet hoeveel ram je had moet ik ff terug kijken. Het kan ook zijn dat als windows net opgestart is ,hij alle programma's nog moet opstarten ''Alle Dll's en win.exes, noem maar op, probeer je pc eens op te starten, laat m gewoon ong 3 a 5 minuutjes alleen staan en niks doen , start dan outlook of een IT pagina op.
Groetjes Rick
Het kan ook zijn, dat toen je in de PC zat je je ram heb aangeraakt en hij scheef staat, druk de , ramabank(en) eens stevig aan (natuurlij wel als je pc uitstaat en er geen stroom meer op staat. Miss een probleem dat de processor niet goed zit (weet het niet zeker).
kijk voor de zekerheid alles na in de pc , druk alles een beetje aan, ook de stekkertje sin je moederbord.
miss is het moederbord nog niet geinstaleerd, en moet je de 4 in 1 instaleren (alle dingen van je moederbord bijv USB en wat er nog meer aan de achterkant zit).
En ik weet niet of je je PC geformateerd hebt. maar het kan ook liggen aan'' troep op de pc'' probeer m dan te defragmenteren. Of verwijder troep van de computer
Wat ook de PC enorm vervuild zijn de IT cookies dat kunnen er 100en tot 1000 den zijn verwijder die anders ook.
En als laatst probeer de programma's waar de pc automatisch mee opstart bijv Msn of andere programma's op de instelling te zetten dat ze niet gelijk opstarten met windows
Nog wat succes gewenst
en groetjes rick