Problemen met DVD spelers...............

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zatopek

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2005
Berichten
222
Hoi,

Omdat ik problemen had met Power DVD heb ik VLC Player gedownload en geïnstalleerd. Top software! Op mijn Athlon XP1900 met 1Gb intern geheugen en een XRadeon 1650 kaart met 512Mb geheugen loopt het allemaal goed en zonder haperen. Ik werk met W2K.

Op mijn andere PC met een Pentium III 766Mhz processor ook met 1Gb intern met een Nvidia Gforce met 64Mb draait het niet goed. Ook hier werk ik met W2K. Het beeld schokt evenals het geluid. Het gekke is dat het vroeger met Power DVD wel goed liep. Nu, met wat voor media player dan ook, schokt het beeld. De processor heeft 80 - 90 % CPU in gebruik.....

Bij de Athlon is dit slechts tussen de 30 en 40 %.

Het zou toch moeten werken omdat het vroeger toch ook heeft gewerkt.....

Wat zou er aan de hand kunnen zijn. Heel graag reactie en alvast bedankt. Zou de lens van de speler vuil kunnen zijn?

Groeten,
Zatopek
 
Hoi,

Ik heb het al opgelost :D Alles eerst gedeïnstalleerd en daarna het oude vertrouwde ASUS 2000 Power DVD er weer opgezet. Alles werkt weer. Wel is het beeld kwalitatief minder dan bij mijn Athlon1900XP maar dat is logisch want daar zit een XRadeon Videokaart in met 512Mb...........

Ik ga ASUS2000 ook weer op mijn Athlon proberen want die VLC Player werkt op zich goed maar telkens bij het afsluiten krijg ik een foutmelding :confused:

Groeten,
Zatopek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan