Problemen met EA account

Status
Niet open voor verdere reacties.

reumes

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Hallo beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn EA account waar ik zeker niet vrolijk van wordt.
Ik heb altijd al games van EA gehad en ik speelde onlangs nog veel het spel Bad Company 2. Nu wou ik net de open beta van Medal Of Honor installeren en toen merkte ik een probleem op. Ik voer mijn email adress en wachtwoord in die zijn gelinkt met mijn EA account, maar ze werden niet geaccepteerd. Ik dacht dat ik mijn wachtwoord wel zou zijn vergeten, maar een nog vervelender probleem is dat wanneer ik mijn emailadres intik op het "wachtwoord vergeten" deel van de EA site, dat hij zegt dat er geen EA account bestaat voor dit emailadres. Dit terwijl ik toch altijd met dat emailadres inlog met Bad Company 2.

weet iemand waar dit van kan komen en hoe dit is op te lossen?

mvg rutger

Waar het van komt, geen idee. Op te lossen, al contact met ea gehad?

Wellicht te lang geen gebruik gemaakt van je accoutn?

Een nieuw account is geen optie?

Hallo,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb al geprobeerd een nieuw account aan te maken, maar daarmee kan ik niet Bad Company spelen, omdat ik dan een melding krijg dat de productcode al in gebruik is. Dit is logisch, want de productcode staat gelinkt met mijn oude account.

Contact opnemen met EA is natuurlijk een optie, maar ik vroeg me af of dit misschien iemand bekend voor zou komen en de oplossing zou weten.

Ja en nee, dat is nou het rare. Als ik Bad Company opstart kan ik gewoon inloggen en spelen, maar als ik via EA.com of een ander EA spel wil inloggen lukt het niet.

ps. Bad Company "weet" zegmaar mijn inloggegevens via de functie "wachtwoord onthouden".

Laatst bewerkt:
Oke dat is nieuw.
Kan je als je inlogd via bad compeny je PW veranderen anders kan je dat nog proberen.
heb dit probleem inderdaad nooit eerder gezien of gehoort.
Is wat anders als midden in de game door steam eruit gegooit te worden.

Op je ps klopt maar als je gegevens er niet meer zijn bij EA help dat niet ;).

Laatst bewerkt:
Helaas kan ik niet in het spel zelf het wachtwoord veranderen. Het zou geen probleem zijn als ik de productcode zou kunnen gebruiken bij mijn nieuwe account, maar dat mag natuurlijk niet. Misschien moet ik toch maar contact met EA opnemen en ze vragen of het mogelijk is dat ze mijn productcode "ontkoppelen" van mijn oude account.

Je kan ze beter vragen waarom je niet kan inloggen ipv productcode ontkoppelen ;).
Stuur ze dan wel je gegevens account + e-mail.
het kan natuurlijk ook een tijdelijke storing zijn maar dat zal dan op de site staan.
Virus behoort tot de mogelijkheid maar ga er niet van uit scan is toch wel aanteraden voor de zekerheid.

Okee ik heb weer wat nieuws ontdenkt. Ik kan blijkbaar wel inloggen in het "My Soldier" gedeelte van de site badcompany2.ea.com.

Licht het denk ik niet aan je account maar aan EA controleer de site van EA zelf en kijk of er een storing is:thumb:

Ja daar lijkt wel op. Ik heb het nu ook voor elkaar gekregen om op de EA site in te loggen, alleen daar wordt me gemeld dat mijn account pas sinds vandaag bestaat en dat ik totaal geen gebruikersnamen en spellen heb geregistreerd. Maarja, het wordt steeds beter.

Ik zeg probleem opgelost ;).
En voor de rest toch contact op nemen met EA denk dat ze daar een fout hebbben gemaakt.

Er is alleen nog één ding wat ik wel raar vind. Bij een EA account heb je een EAID. Als ik op de site van Bad Company inlog staat het er ook bij. Maar als ik op EA.com inlog moet ik een nieuwe EAID kiezen. Wanneer ik mijn eigen EAID kies geeft ie een foutmelding.

Maarja, ik wacht wel eventjes af en anders neem ik wel contact op met EA.

Bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan