Problemen met een website

Status
Niet open voor verdere reacties.

indiaantje

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Hoi,

Gisteren werd ik van de site van spelpunt.nl gegooit (er waren problemen met hun server, blijkt later). Die problemen zijn opgelost, maar ik kan er niet meer opkomen. Wel op de site, maar zodra ik een spel ga spelen krijg ik een foutmelding (zie bijlage).
Op een andere pc/laptop geeft het inloggen en zo geen problemen, dus waarschijnlijk zit het probleem nu toch ergens in mijn pc.
Heeft iemand een oplossing?
Browser (geloof dat je dat zo noemt :confused:) is Exploxer 9.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr. Diana

Bijlagen

Verwijder even je browsegeschiedenis en probeer het nog eens.
Doe je door Internet Explorer te openen.
Daarna klik je in de menubalk op Extra -> Internetopties
In het scherm Internetopties kies je tabblad Algemeen.
Daarna onder Browsegeschiedenis op de knop Verwijderen klikken.

Tardis

Bedankt voor je snelle antwoord Tardis, maar is niet opgelost. Mijn browsergeschiedenis wordt automatisch verwijderd als ik internet afsluit. Maar heb het natuurlijk wel geprobeerd, maar is helaas niet de oplossing.

Heb je nog een ander idee?

Gr. Diana

Ik merk nu dat telkens als ik spelpunt.nl bezoek en probeer in te loggen (op de pc die problemen heeft) op mijn bureaublad documenten worden geplaatst. (zie bijlage).
Misschien helpt dit meer om mijn probleem op te lossen?

Gr. Diana

Bijlagen

Hoi,
mijn vrouw had gisteren hetzelfde probleem (is ook een spelpuntfan:D) en die kwam naderhand weer gewoon op de site. Zonder interventie van mij overigens, heb er wel ff naar gekeken maar kon er ook niets mee. :o
Ze hadden daar idd problemen. Heb je de nieuwste versie van Java geïnstalleerd (version 6 update 27) ?

Laatst bewerkt:
Het probleem is inderdaad verholpen. Ik heb Java opnieuw geinstalleerd, dat was blijkbaar het probleem.

Bedankt iedereen die heeft gereageerd.

Gr. Diana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan