Problemen met FF8 op ePSXe emul

Status
Niet open voor verdere reacties.

RODE DUIVEL

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2002
Ik heb sinds kort het spel FF8 op cdrom, en speel dit af op de emulator ePSXe
Dit gaat perfect, beeldkwaliteit is goed en zo, maar als ik probeer op te slaan op een memory card, en het wil loaden, dat zegt ie dat er niks op staat
als ik echter nog een keer save zie ik het save file van de vorige keer wel staan....
Ik kan de save en load state gebruiken om te op te slaan en te loaden, maar het zal problemen geven bij het wisselen van de cd's....
Heeft iemand hier een oplossing voor

wat ik ook nog wou vragen:
als ik soms in een anders venster ga in FF8, dan wordt het beeld soms zwart, ik kan nog wel spelen, heb geluid en zo maar het beeld is totaal zwart
Dit verdwijnt als het beeld terug load, maar je weet niet welke kant je op moet als je niks ziet.....
Als ik daarvoor save state duw, en het loopt zwart, dan load ik het weer en meestal is het gelaadde beeld niet meer zwart
niet echt een zwaar probleem maar wel irri, ik moet om de 5 sec opslaan :(

tnx voor hulp ;)

niemand ?
ik zit aan de 2e cd en ik krijg hem niet goed
niemand die me kan helpen ?

Je kunt bleem proberen. Zolang ik geen links geef is het legaal dusse probeer je zoek skills neus wat p2p progjes rond vraag vrienden.

je zegt dat et een cd-rom is waarom dan nog een emulator gebruiken :/

Geplaatst door joris007
je zegt dat et een cd-rom is waarom dan nog een emulator gebruiken :/

Mag ik goken ? Een kopie van ff 8 op cdrom gebrand die die op de pc afspeeld.

the lunar cry final fantasy 8

iemand moet mij toch echt helpen mijn spel op psx emulator v 1.10 is vastgelopen bij
de lunar cry op lunar base zeg maar ik had hem ook daar ge saved maar als ik dan weer
load met de emulator ipv opslaan in het spel ( had waarschijnlijk beter geweest ) dan doet ie het wel maar wil mijn poppetje niet lopen hoor geen geluid en welk knopje ik ook indruk weer gebeurt er niks wat ik zou willen vragen :

heeft iemand voor mij een quicksave of gewone save dat in de buurt zit van the lunar cry
ik zou er enorm mee geholpen zijn want als je al zover bent als ik en je spel stopt
dan knapt er binnenin ook iets:confused:

so help me please e-mail me alles wat kan helpen
pkm_7@msn.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan