Problemen met FIFA 10 deinstallatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk1155

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
50
Ik heb een vraag t.a.v. FIFA 10, we hebben FIFA 10 gedownload en geinstalleerd maar kregen het niet good werkend.
Daarna hebben we het volgende de normale manier gedeinstalleerd, maar nu geeft de PC bij iedereen die zich aanmeld een foutmmelding.
Fifa.EXE kan een bestand.dll niet vinden en dit lijkt vanuit het proces CSRSS.exe te komen.

Ik heb alle FIFA 10 middels file zoek opgespoord en verwijdert, maar de computer geeft bij elke aanmelding van een gebruiker die melding.
Als de melding wordt weggeklikt op ok werkt de computer wel gewoon.

Kan iemand adviseren hoe we dit kunnen oplossen?

Groeten
Henk
 
Ik heb een vraag t.a.v. FIFA 10, we hebben FIFA 10 gedownload en geinstalleerd maar kregen het niet good werkend.
Daarna hebben we het volgende de normale manier gedeinstalleerd, maar nu geeft de PC bij iedereen die zich aanmeld een foutmmelding.
Fifa.EXE kan een bestand.dll niet vinden en dit lijkt vanuit het proces CSRSS.exe te komen.

Ik heb alle FIFA 10 middels file zoek opgespoord en verwijdert, maar de computer geeft bij elke aanmelding van een gebruiker die melding.
Als de melding wordt weggeklikt op ok werkt de computer wel gewoon.

Kan iemand adviseren hoe we dit kunnen oplossen?

Groeten
Henk

heb je ook via program files verdwıjderd?
 
via sofware verwijderen ge deinstalleerd

Ja ik het het programma via software verwijderen verwijdert en vervolgens de files en folders uit programfiles verwijdert.
Ook heb ik FIFA file gezocht vie file zoen en ook die heb ik verwijdert.
 
Ja ik het het programma via software verwijderen verwijdert en vervolgens de files en folders uit programfiles verwijdert.
Ook heb ik FIFA file gezocht vie file zoen en ook die heb ik verwijdert.

raaarr ık heb dat nıet
 
Wellicht helpt het om het register met ccleaner een beetje schoon te poetsen.
 
Misschien de opstart optie in msconfig uitschakelen/verwijderen als deze daar nog instaat!

(uitvoeren>msconfig>tapblad opstarten)
 
Probleem nog niet opgelost.

Beste mensen,

IK heb in MSconfig gekeken, maar kan daar geen Fifa 10 gerelateerde bestanden in opstart en/of services vinden.
Ik heb dus niks uit kunnen zetten.
Ik heb ook Tuneup 2009 gedraait om het register en andere zaken op te schonen, maar ook dat had geen succes.

Heeft iemand nog een sugestie hoe ik het probleem met de Fifa 10 medling bij aanmelden kan oplossen.

Henk
 
PC terugzetten naar een herstelpunt voor de installatie van fifa.
 
Herstel punt voor instalatie FIFA 10

Hallo,

Dat is inderdaad ook een eerste actie die ik gedaan had en wat ik gisteren nog een keer heb geprobeerd, maar de melding blijft komen.

Henk
 
Fifa 10 problemen

Hallo,

Wat is Auto runs en hoe kan ik hier bij komen, dit zegt me niets, en kan het ook niet vinden in 1 van de Tab's van MSCONFIG.

Henk
 
Zie de link in mijn eerdere post.

Dit programma laat alle maar dan ook echt alle opstartende programma's en services zien, wellicht iets wat MSconfig niet laat zien. Aangezien het bij het inloggen gebeurd zal het iets moeten zijn wat opstart.

Mocht er helemaal niets te vinden zijn dan is een complete herinstallatie van Windows het laatste redmiddel.
 
Henk,

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb jij destijds tot een oplossing kunnen komen?

mvg

Erik (ten einde raad)
 
probleem niet opgelost gekregen

Ik heb het probleem niet opgelost gekregen, het was niet mn eigen computer en mijn kennissen konder er tot voor kort mee leven.
Onlangs kregen ze meerdere problemen et hun computer en als het goed is hebben ze de hele computer opnieuw geinstalleerd nu, dus zal het nu zeker weg zijn.

Ik heb elke optie die hier genoemd werd geprobeerd, maar de melding bleef steed terugkomen als je je aanmelde

Succes
Groet Henk
 
Henk,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb ondertussen mijn hardeschijf geformatteerd en windows XP opnieuw geinstalleerd.
Meteen kreeg ik weer dezelfde error melding van FIFA, dat was heel raar.
Dus ben meteen gratis virusscanners gaan downloaden en heb mijn pc gescanned.
Daaruit bleek dat de scanner de FIFA error als virus oppikte en heeft verwijderd.
tot nu toe lijk het nu opgelost te zijn.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan