Problemen met Firefox 1.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

lampelek

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Beste mensen

Ik ben zeer teverden over Morzilla Firefox tot eergisteren;
Wat gebeurde er- ik start Firefox (mijn standaard browser) en krijg rechts onderin het scherm de melding "verbindingsfout" en vervolgens weigert de browser elke dienst.
Ik heb eerst gedacht dat het wellicht aan mijn Internetverbinding lag maar IE6 werkt prima evenals mijn emailclient. Er is dus verbinding mogelijk.
Vervolgens Firefox gedeïnstalleerd en opnieuwe geïnstalleerd nadat ik de PC had herstart.
Krijg ik echter weer dezelfde foutmelding.
Ik ben nu echt even de weg kwijt want alle andere progjes die een Internetverbinding nodig hebben werken wel????? :confused:

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn ???
Alvast bedankt voor het meedenken

Wilfried

Is dat gekomen na de update van firefox?
ik gebruik FF ook en heb hier geen probleem mee.

Niet dat ik weet, er stonden nog wel meer cijfers achter FF 1.5 en dan volgens mij 0059 of zoiets. Ik heb zelf in ieder geval niet bewust een udate gedaan.:confused: :(

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Oepss.......

Hoi Nielssvds

Ik dank je zeer hartelijk voor het meedenken. :thumb:
Vooral je laatste opmerking deed mij toch even kijken in mijn Firewall instelingen van Kaspersky (voor mij nieuw).
Het bleek dat FF als "geblokkeerd" stond; en ja dan is het logisch!!:confused:
Het kanb zijn dat na een update of zoiets er door een huisgenoot zonder te lezen doorgeklikt is bij een vraag van Kaspersky of FF is toegestaan. Standaard staat dat op "nee" dus ....... :o

Bedankt want hij doet het weer.:D

Groet
Wilfried

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag gedaan hoor. Ik heb dat ook voorgehad met mijn firewall. Dat hij firefox.exe blokkeerde nadat ik een update had gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan